Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Calimero_ schreef:Ik snap niet helemaal dat wij er wel een uur voor moeten rijden. En als jullie dat moeten kan het ineens niet.
Dat snap ik niet helemaal.. Wij hebben het er ook voor over om zo ver te rijden, waarom willen jullie dan niet een stukje verder?
Shanedow schreef:Calimero_ schreef:Ik snap niet helemaal dat wij er wel een uur voor moeten rijden. En als jullie dat moeten kan het ineens niet.
Dat snap ik niet helemaal.. Wij hebben het er ook voor over om zo ver te rijden, waarom willen jullie dan niet een stukje verder?
Omdat het eenn meeting is, die wil ik het liefst niet het verst weg hebben want harich is voor mij el een hee gedoe om te regelen maar
is te doen ..
Als jullie naar havelte gaan dan gaat het voor mij over dat is het enigste wat ik zeg. Plus dat voor de meesten harich dichterbij is..
Calimero_ schreef:Marieke1495 schreef:ik bedoel, wie wilde er wel naar Havelte, hard crossen?
Groepje van stal van Lotte, Nynke & kim toch?
Als je niet wil, zeg het dan gewoon..
Zelfs als ik zeg dat we er wel om denken wil je niet mee..
Shanedow schreef:ja maar dat vind ik vreemd want eerder was het nog ik wel wel maar dan wil ik wel crossen anders hoeft het van mij ook niet.. ?
en nu is het nee hoeft toch ook niet doen we gewoon gallopje en midden gallopje ...
maar ik wil best naar haveltje als ik het vervoer kan regelen.. maar in havelte weet bijna niemand echt de weg weet in havelte en
in harich wel.. daarom leek harich mij beter omdat iemand daar bekend is je hebt mooie gelegenheid bij de manege op te starten
en ook dar lekker door de waterbak of het land te ccrossen en voor de meeste dichterbij ..(nouja voor iedereen ma jullie maakt het
nicht zuveel uit)
Calimero_ schreef:Marieke1495 schreef:ik bedoel, wie wilde er wel naar Havelte, hard crossen?
Groepje van stal van Lotte, Nynke & kim toch?
Als je niet wil, zeg het dan gewoon..
Zelfs als ik zeg dat we er wel om denken wil je niet mee..
daraxhester schreef:Ik heb geen eigen paard of verzorgpony, maar lees het idd ook nog bij.. als de paardenmeeting niks wordt, misschien wat anders waar wij wel mee heen kunnenzo heb ook weer even hier bijgelezen.
maar als we naar havelte of harich ofzo gaan, kan ik sowiezo niet mee, jammer genoeg.
maar ik blijf weer even bijlezn hier want als het wel wat anders wordt ??
Calimero_ schreef:Citaat:okeoke, het ligt aan mij.
dan zeg ik het nu, ik ga niet mee als we gaan crossen.![]()
voor de zoveelste keer, regelen jullie nou maar wat, zonder mij kan dat toch ook?
Nee.. Waarom zouden wij ergens tijd in steken en jij niet. Als we iets regelen vind ik dat we het met zijn allen moeten doen..
enniee schreef:een 'ponykamp' bij iemand thuis houden