Fotoshoot L&D Duinen april/mei

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 10:25

Amable schreef:
Maar idd, eerst stand en portret en dan kan er al afwisselend gebruik gemaakt worden van de losgooi ruimte en daarna rijden. Ik zou dit keer ook graag voorkomen dat er al mensen aan het rijden zijn terwijl anderen nog met portret enzo bezig zijn.

Het was wel zo dat doordat er mensen aan het rijden waren, de paarden die los in de met prikpaaltjes afgezette ruimte stonden hierdoor wel heel aandachtig naar die ruiters keken en er daardoor hele mooie foto's gemaakt konden worden !! Althans dat was bij ons het geval. de paarden wilden dan toch ook in de gaten houden wat er allemaal gebeurde en doordat er "actie" was een eindje verderop hoefde niemand moeite te doen om de paarden attant te krijgen :D

Anoniem

Re: Fotoshoot L&D Duinen april/mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 10:29

het heeft zo zijn voor en nadelen dus,
zolang de paarden maar geen zweetplekken hebben tijdens de stand/portret foto's!

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 10:49

Doordat er ruiters aan het rijden waren was Grafito zeer geïnteresseerd aan het kijken.
Afbeelding
Hieonder ook :
Afbeelding

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 22:59

Ik moest trouwens nog even namens ro_peace melden dat ze niet meer mee kan komen 1 mei als fotografe, er is het een en ander tussengekomen waardoor ze niet meer kan.
Dus ik denk dat er bijdeze een fotografe op de reservelijst gelukkig gaat zijn? :')

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 10:27

oeh, hoop dat ik dan als reserve mee mag :D

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 11:34

Is het dan niet eerlijker als je moet kiezen, om ze beide mee te laten en dan ook geen reservelijsten meer aan te maken?
Want anders moet je er 1 blij maken en 1 teleurstellen, die ene extra maakt voor niemand wat uit denk ik?

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 11:41

Idd nu je het zegt.
Want de kans dat er alsnog 'n uitvaller komt is zeker ook aanwezig dus dan kunnen we alsnog op een aantal van 15 uitkomen

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 11:46

Daarom, maar al komt er niet nog een uitvaller, ik zou het niet leuk vinden als ik niet mee mag, als enigste ...
Met 2 heb je nog oke, maar met 1tje ... gewoon hand over onze harten halen en beide mee!

frangelica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 12:38

als er nog iemand met openbaar vervoer moet komen...en dus niet verder komt. die kan evt in vught uitstappen en met mij mee rijden....want heb besloten om hem toch maar lekker met de auto te vervoeren....dan is hij teminste op zijn moois en loopt hij zeker niet in het zweet mocht het een warme dag worden.
ik woon 2 min lopen van stadion vandaan !
stuur me dan ff een pbtje.

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 12:49

Als er besloten wordt dat alle 2 van de reserve lijst mee mogen zou ik dat wel tof vinden zeker omdat je anders 1 iemand teleur moet stellen maar ook omdat Newyork bij mij op de hoek woont en wij dan dus samen kunnen komen en bezine kunnen delen :)

Een nieuwe reservelijst zou ik dan alleen niet meer aanmaken omdat je dan bezig blijft denk ik.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 13:22

We gaan overleggen ;)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 13:25

BEIDE RESERVES MOGEN MEE

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-11 14:46

andamoon schreef:
Amable schreef:
Maar idd, eerst stand en portret en dan kan er al afwisselend gebruik gemaakt worden van de losgooi ruimte en daarna rijden. Ik zou dit keer ook graag voorkomen dat er al mensen aan het rijden zijn terwijl anderen nog met portret enzo bezig zijn.

Het was wel zo dat doordat er mensen aan het rijden waren, de paarden die los in de met prikpaaltjes afgezette ruimte stonden hierdoor wel heel aandachtig naar die ruiters keken en er daardoor hele mooie foto's gemaakt konden worden !! Althans dat was bij ons het geval. de paarden wilden dan toch ook in de gaten houden wat er allemaal gebeurde en doordat er "actie" was een eindje verderop hoefde niemand moeite te doen om de paarden attant te krijgen :D

Als Grafito los is zal ik met Jauke om de paddock heen komen wandelen, wil hij vast ook wel leuk van gaan kijken :D
Ik heb gelukkig ook een heel makkelijk paard, maar ik kan me voorstellen dat het voor andere modellen toch wel erg lastig is als er allemaal paarden omheen galopperen, genoeg die dan graag mee willen :)

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 15:26

andamoon schreef:
Amable schreef:

Amable schreef:
Als Grafito los is zal ik met Jauke om de paddock heen komen wandelen, wil hij vast ook wel leuk van gaan kijken :D
Ik heb gelukkig ook een heel makkelijk paard, maar ik kan me voorstellen dat het voor andere modellen toch wel erg lastig is als er allemaal paarden omheen galopperen, genoeg die dan graag mee willen :)

Ik hoor wel wat de fotografen willen en mogelijk kunnen we inderdaad elkaar een beetje afwisselen en in de buurt blijven, ook wel fijn voor de foto's aan het einde in het water.... ALS we in het water kunnen tenminste..... :j
Anders kijkt Grafito ook wel naar wandelaars in de verte, dus we zullen wel zien. Ik heb in ieder geval eigenlijk nergens problemen mee en we doen wat de fotografen van ons vragen, net als de vorige keer.

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 19:25

Jeej, ik mag ook me :D

Even voor de duidelijkheid, het was op 1 mei toch???? Kan die post niet meer vinden met wanneer het was. En verdere informatie over verzamelplek oid ontvangen we neem ik aan nog?

Als mensen nog een lift nodig hebben, ik reis via Eindhoven, Den Bosch en heb plek voor 3 personen (evt 4 maar dat is wel wat krap).

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 13:46

Het zou inderdaad wel handig zijn als er even voor de duidelijkheid wordt aangegeven wanneer er een fotoshoot is. De datum die ik nog steeds in gedachte heb is 1 mei en dan zijn er dus alleen maar hengsten voor zover ik weet.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 15:58

Even een paar kleine dingetjes

Datum: 1 mei
Tijd van aanvang: 14.00
(fotografen graag halfuurtje eerder)
Lokatie: De drie Linden, Giersbergen.

Ik probeer een dezer dagen een PB te versturen met verdere informatie/regels.

Er komt overigens ook nog een nieuw topic waar alle informatie in de openings post komt.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:14

Ik vind het jammer dat dit niet eerder is doorgegeven. Tevens is het jammer dat de modellen niet net als de vorige keer gevraagd zijn wanneer ze het beste kunnen en dit dan ook makkelijk kunnen inplannen en dan ook de kans krijgen om aan te geven wanneer ze het makkelijkste kunnen.
Kunnen alle andere modellen op dat tijdstip ?
De lokatie is de Drie Linden, is daar ook water of juist niet ?
Het is maar goed dat ik ernaar gevraagd heb en deze informatie nu gegeven wordt.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:18

Bij Drie linden is geen water :n
Althans niet dat ik weet.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:21

deze informatie is ookal overlegd in het topic Monique ;)

Er is voor de drie linden en het tijdstip gekozen ivm met de drukte in de drunense duinen.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:22

Dat is jammer zeker omdat je daar geweldige foto's kan maken.
Afbeelding

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:22

Bosch en duin is onwijs druk bezocht als het goed weer is -O-
dat is gewoon de drukste plek in heel de duinen, het is niet te doen om daar te fotograferen helaas 1 mei.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:24

VisibreTeam schreef:
deze informatie is ookal overlegd in het topic Monique ;)

Er is voor de drie linden en het tijdstip gekozen ivm met de drukte in de drunense duinen.

Kun je ook aangeven waar ? Ik heb namelijk het topic wel gevolgd maar kan dit zo snel niet gevonden krijgen. Het is dat ik er op gewezen werd door iemand anders en ernaar gevraagd had anders had ik het nog later geweten. Ik heb nu ook al afspraken staan en weet dus niet of ik er wel bij kan zijn :n

VisibreTeam schreef:
Bosch en duin is onwijs druk bezocht als het goed weer is -O-
dat is gewoon de drukste plek in heel de duinen, het is niet te doen om daar te fotograferen helaas 1 mei.

De vorige keer dat er een fotoshoot was op 6 maart was het toch ook prachtig weer en hebben we daar toch ook foto's gemaakt ?

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:28

6 maart was tijdens carnaval :=
Dus dan zijn er weinig mensen :j
ik ga ff terugzoeken ;)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 16:29

VisibreTeam schreef:
Alle paarden blijven, het word waarschijnlijk in de middag.

Ja klopt, maar het is een black en white shoot vanuit de vorige meeting ;)