Ik zag bij de plus ook van home made dat je scones kunt maken...die horen echt wel bij een high tea.....
Misschien dat ik die maak ipv kwarktaart.
Steph86
Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-11 10:48
Netje,idd ik zag ze ook liggen. Onze oven is helaas niet geschikt. We hebben een combi (oven,grill en magnetron) maar sinds ik het draaiwieltje ben kwijtgeraakt valt het niet mee
Edit.
Ga je vaak naar de plus trouwens? Wij hebben hier alleen een plus in het dorp en sparen voor de ovenschaal etc,alleen schiet het niet op bij ons. Dus als iemand zegels heeft en er niks mee doet dan houdt ik mij aanbevolen
Nathalie
Geplaatst: 09-07-11 11:42
Nagyl schreef:
Ik zag bij de plus ook van home made dat je scones kunt maken...die horen echt wel bij een high tea.....
Ik spaar ook de zegels van de Plus , hier ook alleen een Plus in de buurt Jij hebt er toch zo genoeg met je grote gezin?
Steph86
Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-11 14:40
Mytens schreef:
Ik spaar ook de zegels van de Plus , hier ook alleen een Plus in de buurt Jij hebt er toch zo genoeg met je grote gezin?
Dat valt wel mee hoor. ik kom er alleen doordeweeks en dan kom ik vaak nog niet eens aan 10 euro wbt boodschappen. In het weekend ga ik meestal naar de C1000,is een stuk goedkoper en kwalitatief beter als de Plus bij ons in het dorp.
Steph86
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-11 13:20
Nou dames, jullie hebben niet veel wensen wbt het drinken
Wat heb ik altijd wel in huis:
Cola, ranja, water ( gewoon uit de kraan) maar als iemand liever Spa blauw/rood of Barleduc heeft dan haal ik dat gewoon op! Sap, ( denk aan multivitamine,appelsap), koffie thee ( in ieder geval bosvruchten en gewone, ik zelf drink weinig thee). Melk.
Dus geef even door wat je graag drinkt, dan haal ik dat in huis!
Ik vrees met grote vreze dat ik de eerste (en daarbij Netje meeslepend) Sjaak Afhaak ben....
Paarden + plannen gaan nooit samen. Ik moet dat weekend op wedstrijd in Belgiƫ en ga het niet redden om aanwezig te zijn. Men, wat baal ik ervan.... maar sorry meiden, mijn paardjes gaan toch wel voor....
Steph, wij spreken snel iets nieuws af, want het is de hoogste tijd!
Steph86
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-11 15:43
Aaaaah Lien wat ontzettend jammer! Wij spreken idd gauw wat nieuws af!
Sinelia,pb is onderweg!
Wie moet nog meer mijn adres hebben? Dan pb ik hem door!
Wbt tijdstip, om 13.00 is een mooie tijd dacht ik zo?
Ik wil ook graag je adres op de Pb (is toch wel handig haha) En ik heb nog heel veel smaakjes thee hier in de kast liggen die ik wel meeneem want meestal pak ik toch gewoon de normale. Verder ben ik wat betreft drinken al snel blij met gewoon cola/sinas/7up/water etc dus je hoeft niks apart te halen.