Verslag komt binnenkort wel.
Ik kan jullie mededelen dat ik mijn eerste koe heb geschoten...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frozenstar schreef:Ik ga heel eerlijk zijn, het viel me tegen. Niet hoe het allemaal ging, maar hoe ik er tegen kon. Ik had verwacht het heel goed te kunnen handelen, maar ik heb er echt veel last van..nadat ik vanmiddag thuis in huilen uit ben gebarsten(stond daar al een paar keer goed te slikken), zie ik het heel de tijd voor me en wordt ik er echt naar van (kreeg écht geen vlees door mijn keel vanavond....)..
Maar als ik toch een paard een keer moet wegbrengen, gaat hij zeker weten daar heen. Wat een topper die Jan en zijn crew (dus jij ook Jolanda!!!) Gaat allemaal super, zonder stress en met heel veel geduld. Je merkt dat er echt hart voor de dieren is. Super!
Was ook heel goed geregeld allemaal, al met al wel super leerzaam zo'n ervaring!
_rosita_ schreef:@ Frozenstar.. dat heb ik vanmiddag helemaal niet doorgehad dat je het moeilijk had....![]()
Kun je maar zien hoe mensen anders op situaties reageren, het is voor niemand hetzelfde en ieder kan en mag het op zijn eigen manier ervaren.. ik heb net genoten van een biefstukkie daar vandaan..
Hoop niet dat je er teveel last van krijgt, ik vind het wel prettig om te lezen dat je ondanks je eigen gevoel wel degelijk je eigen paard erheen zou brengen..