Knhs instructieweek 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:33

Het zijn toch t-shirts? Ziet er wel leuk uit!
Bedoelde niet dat we dan gelijk die dingen van de knhs moeten nemen maar hoe het eruit ziet vind ik altijd wel iets hebben, iets dat daar op lijkt ofzo ;)

Ik denkndat voor de polo's donkerblauw wel het mooiste is :) met v hals zit wel veek lekkerder :)
Haha ik ben verslaafd aan dekjes kopen(word nu gelukkig wat minder) ik heb zo'n 10/15 dekjes en 3paar peesbeschermers 2 paar kogelbeschermers etc :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:36

Ik kijk bij dekjes ook wel naar kleur hoor! Maar vind het veel belangrijker of het goed ligt op mijn paard! Dus ik kijk naar bijde ;) Ik vind de dekjes van schokemohle altijd fijn gevormd =) En eurostars ook =)

Ik haal ook zeker een deskundige erbij. Maar het is wel fijn als je er zelf een beetje vanaf weet.

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:37

Heeft iemand hier trouwens ervaring met oornetjes?
Zit er sterk over te denken dat is te proberen omdat mijn pony erg kijkerig is en altijd wel zoekt om van iets te schrikken :+

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:37

Jeetje, wat mis ik toch weer veel in het topic door school :P .

Ik zat te denken aan lichtroze polo's met witte letters? Maar ik vind donkerblauw met oranje ook niet verkeerd klinken. Ik vind een V-hals ook prima, je kan via een site (als we het met meerdere afspreken) een groter aantal bestellen en laten bedrukken. Ik heb het al eens eerder besteld met mijn handbal team.

Ik heb ook geen setjes, maar wel een aantal dekjes.
Ik vind je hoofdstel trouwens erg mooi Iris! (Hihi, het is echt grappig om je eigen naam te zeggen tegen een ander. In mijn handbal team zat vroeger ook een Iris. Toen werd ik uiteindelijk maar bij mijn achternaam genoemd, omdat er enorm veel verwarring was).

Oja, ik woon ook in de buurt van Amsterdam. Misschien kunnen we ergens gezellig gaan eten en vervolgens naar de bioscoop om een film te kijken?

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:40

Iris_10 schreef:
Jeetje, wat mis ik toch weer veel in het topic door school :P .

Ik zat te denken aan lichtroze polo's met witte letters? Maar ik vind donkerblauw met oranje ook niet verkeerd klinken. Ik vind een V-hals ook prima, je kan via een site (als we het met meerdere afspreken) een groter aantal bestellen en laten bedrukken. Ik heb het al eens eerder besteld met mijn handbal team.

Ik heb ook geen setjes, maar wel een aantal dekjes.
Ik vind je hoofdstel trouwens erg mooi Iris! (Hihi, het is echt grappig om je eigen naam te zeggen tegen een ander. In mijn handbal team zat vroeger ook een Iris. Toen werd ik uiteindelijk maar bij mijn achternaam genoemd, omdat er enorm veel verwarring was).

Oja, ik woon ook in de buurt van Amsterdam. Misschien kunnen we ergens gezellig gaan eten en vervolgens naar de bioscoop om een film te kijken?

Laten we alleen de achterkant bedrukkeen of ook de voorkant met een kleine tekst ofzo? :D
Ik woon trouwens vnaast den haag :)

Iris_10

Re: Knhs instructieweek 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:42

De voorkant op onze naam en de naam van onze pony/paard en op de achterkant dat we bokkers zijn? :D

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:42

Andersom kan natuurlijk ook.

Maar ik ga even House verder kijken! :)

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:44

Haha hier is iemand op bokt die heeft te veel setjes.
Die heeft zelfs een setjes kamer. Das wel heel erg hoor
Geloof dat ze 200 rekjes geeft ofzo haha

Dat meisje waar ik scapa dekje van gekregen heb die heeft ook iets van 50 dekjes.
Elke keer als ze van de ruitersporzaak terug komt en ze heeft geen dekje verbaasd het me haha.
We gaan ook wel is naar hypoplaza en daar hebben ze zo grote ruimte met alleen maar dekjes.
Onze benaming: dekjeshemel. Haha.

V-hals zit inderdaad wel fijner. Maar denk dat je dan gewoon tshirt moet hebben en geen Polo?!
Knalkleur kan wel maar dan moet het niet gaan vloeken bij dekjes. xd
Wat we ook kunnen doen is soort voetbalshirt maar dan in paardrijvorm doen.
Dan krijg je dus achternaam cijfer en ook nog een soort sponserafbeeldingdingetje.
In deze gevallen dus bokt en KNHS. Zoiets?!
Ik woon naast Hilversum :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:47

Haha, ik word bijna altijd 'Hartman' genoemd als er meerdere [naam]' zijn! :P En heb ook zat andere bijnamen...

Ik vind uiteten en bios wel een leuk idee! =D Maar of dat te doen is? Want veel zullen met het OV moeten reizen, en moeten ook nog terug.

Ik vind op de achterkant Naam en naam paard genoeg. Van mij hoeft er geen bokt op....

Persoonlijk vind ik polo's met V-hals leuker. Maar T-shirt is ook goed. maar dan moet ;t wel echt damesmodel zijn. En niet zo lelijk flobberding... Zo'n ongetailleerd ding :P

En house is echt geniaal!! Vanavond alleen niet gezien..

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:49

En over de oornetjes: ik heb er 2
1 van scapa in de kleur earth omdat dat precies de omgekeerde kleuren zijn van bright red.
En een andere die ik nooit gebruik omdat die veels te groot is. Als je opzoek bent naar 1 het is full en donkerbruin met randje. Zal als ik op de pc zit foto plaatsen als je wilt.

Het nut van die dingen zijn dat er minder geluid opgevangen wordt en dat er een vliegjes inkomen.
Qua geluid kan ik je niet inlichten maar vliegjes klopt inderdaad!
Vind het ook gewoon mooi staan hoor.

Net zoals ik borsttuig veel mooier vind als martingaal + dat het veel meer nut heeft :)

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 23:54

Ik vind polo's met V-hals ook veel mooier :P en het zit ook echt VEEL lekkerder! ik kan niet tegen shirtjes die zo ver tegen me keel aan zitten!

Verder over setjes, ik vind het wel erg leuk staan!
maar je kan idd ook echt te ver gaan haha! :P
ik heb wel veel dekjes maar dat komt omdat ik 3 paarden had.. en we ook nog heel veel oude dekjes hebben :P

Oh hehe eindelijk weer iemand die ook dichtbij amsterdam woond! vorig jaar woonde iedereen echt aan de andere kant van nederland!
ik vind KNHS kamp trouwens wel echt iets supers! want ik heb in 2009 echt een paar hele goede vriendinnen gemaakt die ik nu echt nog heel vaak zie!

En over oornetjes, het werkt wel echt heel goed;) maar als je het op wedstrijd wilt gebruiken moet je wel een verklaring hebben van een DA

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 00:01

Ja verklaring van DA vind ik echt dom. Die topriuters mogen toch ook gewoon? Daar hebben ze het allemaal.

Schiet me net trouwens te binnen dat okidoki waarschijnlijk gekloond word :) en dat ze hem niet als ruin kunnen klonen dus als je een kwpn merrie het en je wilt een springhengst als vader :)

Waar woon je precies? Ik woon in blaricum, gooische vrouwen ken je denk ik wel?
Daar is dat, en nu niet dat ik ga overdrijven "ik woon in het gooi en ik heb geld" want ik woon net zo lief in Drenthe groningen of Brabant. Ik heb echt geen gooische die jullie je voorstellen xd als je zegt Goois. Nee geen chanel dior enz. voor mij. Wel scapa xd
Laatst bijgewerkt door lovebelly op 19-01-11 00:03, in het totaal 1 keer bewerkt

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 00:03

Ik vind het idee over de polos heel goed
Vooral dat idee met polo's als voetbalshirt is gaaf! Maar dan wel ipv je achternaam de naam van je pony :Y)
En ik vind eigenlijk dat bokt er wel op moet, zonder bokt hadden we elkaar niet ontmoet toch? En het hoeft er niet met koeienletters op te staan hoor :+

Maar ik ga slapen! Zit midden in mijn toetsweek en heb gister maar 3 uur geslapen, voel nu toch wel dat dat niet echt genoeg is in combi met al die toetsen
Aub niet te veel praten anders moet ik straks zi veel bijlezen! :Y)
Iniedergeval moeten we die voetbalshirts met naam van pony echt gaan doen! Vind het een heel leuk plan :)
En over die oornetjes, ik denk dat full toch echt te groot is voor mijn pony! Maar ga er wel 1 kopen dank je wel voor de tip :)
Nou tot morgen maar weer! :+

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 00:04

Ik vind de scapa oornetjes echt goed dus die raad ik je echt aan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 00:06

Oornetjes heb ik geen ervaringen mee. Maar ook daarbij blijf ik bij 'mijn standpunt'; Alleen als het nodig is/goed is voor het paard. Ik vind het persoonlijk bij de een leuke staan als bij de ander. Maar zie toch gewoon liever het natuurlijke paardenhoofd =)

Borsttuig vind ik wel beter als een martingaal. Ook omdat die stomme rubbers vaak omhoog schuiven en hij de manen vaak kapotschuurt.

Vorig jaar heb ik inderdaad ook een stel leuke meiden leren kennen waarmee ik nogsteeds contact heb! =)

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 00:08

Cob is groot genoeg hoor voor een pony! beleve me haha:P

Full is HUGE
maar, we gaan nu natuurlijk wel extra veel praten offcourse!

Scapa oornetjes zijn wel duur ;)

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 00:09

lovebelly schreef:
Ja verklaring van DA vind ik echt dom. Die topriuters mogen toch ook gewoon? Daar hebben ze het allemaal.

Schiet me net trouwens te binnen dat okidoki waarschijnlijk gekloond word :) en dat ze hem niet als ruin kunnen klonen dus als je een kwpn merrie het en je wilt een springhengst als vader :)

Waar woon je precies? Ik woon in blaricum, gooische vrouwen ken je denk ik wel?
Daar is dat, en nu niet dat ik ga overdrijven "ik woon in het gooi en ik heb geld" want ik woon net zo lief in Drenthe groningen of Brabant. Ik heb echt geen gooische die jullie je voorstellen xd als je zegt Goois. Nee geen chanel dior enz. voor mij. Wel scapa xd

Ik woon in den ilp :) zoek maar op, op google maps :P het ligt zeg maar tussen : amsterdam, Purmerend,ilpendam en zaandam in :P

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 00:09

Ik heb trouwens ook paarden aan huis :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 00:11

Dat de topruiters gewoon oornetjes mogen vind ik niet vreemd. In die grote hallen is veel geluid, dus voor het paardengehoor gewoon beter.

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 00:16

die hebben ook een verklaring van de DA nodig hoor :P

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 00:17

maarja ik ga maar weer is slapen, want ikben zoals altijd weer heel erg moe!

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 00:17

Slaap lekker iedereen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 00:18

Sabszz schreef:
die hebben ook een verklaring van de DA nodig hoor :P

Ow, geen idee eigenlijk! Kan maarzo! Heb ik me nooit in verdiept =P

Voor mij is het ook 'Slaap-doe-tijd'! =) Trusten!

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 08:44

Sorry dat ik gister niet zei dat ik ging maar mn iPod viel uit.

Scapa is wel wat prijziger alleen doordat het gene wat niet om de oren zit gehaakt is is het niet o warm en fentileert het beter. Vind die dingen ook gewoon mooi staan.

Ik heb ook me paardje aan huis :)
Ideaal!! Moest voorheen naar het weiland fietsen stond je helemaal
achterin nog terug opzadelen enz. Dan was je zo 2,5 uur kwijt voordat je kon gaan rijden...

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 09:21

Goedemorgen :) haha naja ik vind de BR dingen erg fijn :). En voor springen dan de jos lansink spullen zijn dan erg fijn!