Gelukkig heb je nog niet gebeld.. Ik moet helaas afzeggen. Ik ga mee groomen voor 5 dagen op concour... Echt heeeeel jammer, ik had erg graag mee gewilt!
Ja ik vind het ook echt jammer! Ik had nog nooit gelasergamed... En gezellig meeten ben ik altijd voor in! Alleen ben ik hier http://www.chmiddenlimburg.nl/ die 5 dagen
Hihihi nou ook leuk toch! Jou meet ik binnekort toch nog wel een x Misschien wou elizabeth_ van bokt ook wel mee Zal het morgen even na vragen Gaan er eigelijk nog mensen naar jumping A'dam??
Dat is wel gaaf, werken op JA! )) Een vriendin van mij, en waarschijnlijk mn "buurpaardje" starten morgen in het M&Z. Dus misschien dat ik dan wel ga kijken. Maar alleen als ze allebei gaan ga ik kijken, en het is nog niet zeker omdat er nog wat geklier is met reserves ofzo.
Ik zie je berichtje net pas, maar heb al gebeld .. maarja, 1 meer of minder maakt ook niet uit denk ik ..
We kunnen alleen maar 2 potjes doen, omdat er al een boeking is om 5 uur en dan past het niet meer omdat we met zo vee zijn maaree, vanaf 3 uur, 2 potjes