Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
frankiej schreef:nou vooruit dan. tis genoeg
LisaDijk schreef:[Aha oke, hmmmm waar denk jij dat we het beste af kunnen spreken dan?
als je zeker wil zijn van water, bij de ijsbaan. zand is daar echter een stukje wandelen naar de roestelberg. die berg is vrij hoog maar niet erg breed dus weinig variatie met
zandachtergronden.
maar als het niet al te droog is geweest, is het mooist bij bosch en duin. dan kun je mooie watercrossplaatjes schieten. hopen dat er door het carnaval weinig mensen met
honden daar rondlopen. zand en bos is daar ook heel afwisselend.
bij drunens ruiterhuis en maneges zijn alleen jaarvergunningen te koop. bij de cafe's ook dagvergunningen van 1 euro. is gewoon een papiertje wat je bijv. ook met z'n 5-en
tegelijk kunt kopen op 1 kaartje voor 5 euro
monique1983 schreef:ohhh ze kon trouwens ook nog kastje mee brengen voor stroom op het draad dus zou helemaal super zijn
_Marjolein schreef:monique1983 schreef:ohhh ze kon trouwens ook nog kastje mee brengen voor stroom op het draad dus zou helemaal super zijn![]()
Zal ik zelf dan ook maar ff berichtje neerzetten!![]()
Wij hebben thuis idd aardig wat palen & draad + stroomapparaat!
Hoe groot stuk hebben jullie in gedachte om af te zetten? Dan vraag ik morgen aan mn pa ff hoeveel palen er zijn
E_Nalanta schreef:Ja!Als we nu ook een tweedradige omheining kunnen maken zou dat echt onwijs gaaf zijn! Dan kan Shilas zeker los! Flip wil ik ook wel loslaten, maar ben als de dood dat hij met omheining en al de paarden bestormt!
LisaDijk schreef:EEN IDEE!
weidepaaltjes kosten een drol! (nou oke niet letterlijk)
Maar als we nou eens met een aantal fotografen wat bij elkaar leggen! en weide paaltjes bestellen? voor de meeting?
(er volgen nog veel meer meetings) dus daarvoor zullen we ze vast ook kunnen gebruiken!
Paaltjes:
http://www.agradi.nl/afrastering/palen/ ... egorie/880
Draad:
*even opzoeken*