Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BaileyMix schreef:Nee...voor mij zal inslapen altijd beter blijven...Verschrikkelijk om te zien...Vooral die manegeponytjes...Zo sneu! Ben blij dat ik streng vegetariër ben...
Rust in Vrede lieve paardjes...
Jolliegirl schreef:BaileyMix schreef:Nee...voor mij zal inslapen altijd beter blijven...Verschrikkelijk om te zien...Vooral die manegeponytjes...Zo sneu! Ben blij dat ik streng vegetariër ben...
Rust in Vrede lieve paardjes...
Ik begrijp je reactie, je bent 13.
Lees dit topic nog eens als je 21 bent![]()
En ga zelf eens kijken. Dan zal je zien dat het slachten niet zielig is.
Jolliegirl schreef:paardenslager en paardenslachter zijn 2 verschillende dingen he Rosita.
Er zitten wel paardenslagers, ook wel hier in Limburg, maar die doen alleen de verkoop van het vlees.
Meende dat er in Noord Holland nog een paardenslachter zit, maar die slacht niet wekelijks.
Doet voornamelijk rund.
Jolliegirl schreef:BaileyMix schreef:Deal :p Nee, ik vrees dat ik dit nooit goed zal keuren. Wel blij dat de paardjes weinig pijn lijden...Maar het blijft erg
Ik vind het erger als een manege ze verkoopt aan de handelaar die er weer mee gaat lopen zeulen....
BaileyMix schreef:Jolliegirl schreef:
Ik vind het erger als een manege ze verkoopt aan de handelaar die er weer mee gaat lopen zeulen....
Net zo erg. Maar er gaan vast en zeker ook genoeg manegepony's naar de slager terwijl ze niets mankeren, behalve als ouderdom een ziekte isHoe dan ook, geen één paard verdient zo'n einde. In een vreemde omgeving, met vreemde mensen...Bah. En om nou te zeggen dat er daarna zo respectvol met ze wordt omgegaan
_rosita_ schreef:BaileyMix schreef:
Net zo erg. Maar er gaan vast en zeker ook genoeg manegepony's naar de slager terwijl ze niets mankeren, behalve als ouderdom een ziekte isHoe dan ook, geen één paard verdient zo'n einde. In een vreemde omgeving, met vreemde mensen...Bah. En om nou te zeggen dat er daarna zo respectvol met ze wordt omgegaan
Ik vind dit een goede poging tot volwassen gedrag, zou je dan ook willen vragen eens te gaan onderzoeken/lezen hoe het er bij de Rendac aan toegaat.. ook geen feest, een grote grijper en daarna op de grote hoop. Wat is het ideale einde? Een hartinfarct en patsboem weg is mijn grootste wens, maar de kans dat dat zo is, is een stuk kleiner dan de kans dat ik ooit de keuze zal moeten maken..
BaileyMix schreef:_rosita_ schreef:
Ik vind dit een goede poging tot volwassen gedrag, zou je dan ook willen vragen eens te gaan onderzoeken/lezen hoe het er bij de Rendac aan toegaat.. ook geen feest, een grote grijper en daarna op de grote hoop. Wat is het ideale einde? Een hartinfarct en patsboem weg is mijn grootste wens, maar de kans dat dat zo is, is een stuk kleiner dan de kans dat ik ooit de keuze zal moeten maken..
Dat 'ie in z'n slaap overlijdtWat natuurlijk niet gaat gebeuren, maar goed. Inslapen, cremeren en as begraven. De Rendac is ook niet goed...Bah, paarden zouden gewoon niet dood moeten gaan
Maargoed.
''Ik vind dit een goede poging tot volwassen gedrag''
Okee...Die snap ik niet