Calanddra schreef:Ik zit nu op mn telefoon dus quoten is lastig, maar ik zou toch graag bij t lijstje van de organisatie willen (en dan subgroep midden nederland) en mee willen rijden voor midden nederland
Ik voeg je toe

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robin schreef:Ik denk dat we de plaatsen nu even moeten laten voor wat het is ; en een definitief team gaan vormen wie de hoofdorganisatie gaat doen. Vervolgens 3 subgroepen voor de 3 locaties.
de hoofdorganisatie heeft namelijk nu echt héél veel werk te doen..
ZusJacobs schreef:Ilja_1997 schreef:Zou wel erbij zetten welke provincies onder noord midden etc. vallen
Dat moeten mensen zelf weten lijkt mij, of je nou in zuid woont en in noord wilt rijden maakt ons niet uit toch
Uiteindelijk komt er ook een locatie, daarom is het miss slimmer om het te doen via inschrijvingen.
Pluttersput schreef:Sponsoren zoeken, locaties plannen, data bekijken, kijken of er vergunningen nodig zijn, pink ribbon benaderen, allemaal dat soort dingen
kimmie88 schreef:Pluttersput schreef:Sponsoren zoeken, locaties plannen, data bekijken, kijken of er vergunningen nodig zijn, pink ribbon benaderen, allemaal dat soort dingen
En dan komen er nog (niet delegerend bedoeld) 2de rangs organisatoren. Die zullen imn dit geval je ouders ontlasten.
Je ouders kunnen niet alles door het hele land regelen natuurlijk.
Citaat:Pinkribbon:
5. Zijn er ook acties waar jullie tegen zijn?
Wij vinden het fantastisch dat er acties voor ons georganiseerd worden.
Wij accepteren geen acties die kwetsend kunnen zijn voor borstkankerpatiënten of waarbij de wet wordt overtreden. Daarnaast hoort je actie wel te passen binnen het beleid van Stichting Pink Ribbon en mag het niet in strijd zijn met de risicofactoren van borstkanker. De actie mag daarom geen link mag hebben met alcoholhoudende dranken, voedingsmiddelen, sigaretten/shag, snoep of erotisch getinte artikelen.
6. Hoe kan ik zelf een actie starten?
Simpel! Door op de knop `Start je eigen actie’ te klikken of door je rechtsboven aan te melden of in te loggen op je bestaande account.