Ik ben weer onder voorbehoud... Wil wel heel graag. En ik kan in principe ook. Maar ben nu al de hele kerst ziek Dus het is eventjes afwachten of ik woensdag weer beter ben!
Maar eh, hoe laat spreken we nu af? Naar welke film gaan we (en hoe laat), moeten we daar nog voor reserveren?
Misschien is het handig om mobiele nummers uit te wisselen?
Oh Ils, ik ga trouwens gewoon met de trein. Met de auto is lastig omdat ik niet weet hoe gemakkelijk ik hem daar kwijt kan de hele dag, en ik heb ook weinig zin om voor de hele dag benzinegeld te betalen. OV is gewoon met korting toch? (Heb weekendov...)
Okee! Je hebt gewoon met korting met weekendov inderdaad
Hoe laat zullen we dan gaan? Ik kan waarschijnlijk niet voor 12 uur op het station zijn, omdat ik er niet kan komen zonder m'n ouders (1x in het uur een bus) en het redelijk laat wordt de avond daarvoor Daarnaast loop ik wel met 3 tassen, aangezien ik weer terug moet naar Rotterdam
Als we naar een late film gaan en wat eten lijkt me niet dat we zo vroeg hoeven afspreken toch? Van te voren iets drinken is natuurlijk wel gezellig ! Ligt er dus beetje aan welke film we gaan! En of we daarvoor of daarna gaan eten!
Tien over 5 is toch niet zo erg? Dan kunnen we daarna eten. Maar waar gaat die film over ? Zal straks even googlen welke films me leuk lijken en die in Zwolle draaien :d
Pffff sorry meiden, ik vind dat echt heeeeel k.u.t. maar heb net uitgerekend vandaag de griep gekregen Ik kan er morgen dus niet bij zijn. Baal er echt ontzettend van!
En dan moet ik met de stoptrein toch? Dan kan ik er om 5 over half 3 zijn.. Moet s ochtends nog een paar dingetjes doen, dus die ervoor is voor mij ook een klein beetje moeilijk! Is dat goed?
Welke trein is dat? hoe laat gaat ie in groningen? Als we naar naar de film van 10 over 5 gaan en daarna gaan eten dan is 5 over half 3 prima tijd lijkt mij toch???
Gaan we voor de film ook nog ff met z'n allen de stad in? Ik wil eigenlijk nog ene vest ofzo