Ik neem ook een slaapzak en kussen mee. En mijn pillen zodat ik wat melkproducten kan eten. Wil wel graag overal van proeven namelijk, haha. Vrijdag heb ik kerstborrel van de zaak dus hopelijk ben ik zaterdag niet te brak.
Geen champignons en geen verse tomaat op de pizza (voor mij dan) maar als het er op zit kan ik het er ook gewoon weer afschuiven hoor! Mijn toetje moet koud bewaard blijven!
Sussie85
Geplaatst: 15-12-10 21:00
Marjan: dat is super! Dan mag ik die ook lekker proeven
oke fijn, dan kan ik het gewoon in de pan laten zitten. Risotto schijnt het lekkerst te blijven als je het afmaakt op de plek zelf, dus dat doen we dan maar. De komkommersalade gaat gewoon kant en klaar mee naar Brandwijk!
Ik zit nog te twijfelen of het een panna cotta van witte chocolade gaat worden of een witte chocoladwe yogurt soep...
Ovverigens wordt de Italiaande Hazenpeper een Italiaanse wildpeper. VAders heeft nog niet op de hazen gejaagd, dus we hadden niet genoeg (alleen ruggen en 1 volledige haas, en rug is daar niet geschikt voor). Dus het wordt met haas, gans, eens en volgens mij ook nog hert/ree. Alles is al uit de diepvries en morgen gaat vaders marineren (kan dat beter dan ik). Gaat ook nog sinaasappel likeur door trouwens. Was een lekker Italiaans recept dat we ervoor vonden