Hahaha, PB jij trouwens tegen die tijd je adres naar iedereen die komt?
Farah en Chantal, hoe gaan we het doen met eventueel samen reizen? Zien jullie dat nog zitten?
Weten we al definitief wie wat gaat maken/meenemen? En wil iedereen ook de kosten die gemaakt worden voor het eten/drinken aan mij doorgeven zodat ik kan berekenen wat iedereen eventueel bij zou moeten betalen/terug zou moeten krijgen?
Ik weet pas ongeveer wat het kost als ik het gehaald heb,kwam gister nog een vega recept tegen wat me lekker leek. Geitenkaas bolletjes ingerold met gehakte pistache!Iemand die dit ook lekker lijkt geitekaas haal ik toch al in huis...
@Chrisje: reizen maakt voor mij niet uit. is makkelijk om met iemand mee te rijden maar heb zelf ook een auto dus ik kan ook rijden!
ik heb alleen een nieuw probleem , heb net gehoord dat ik per 10-01 word overgeplaatst. wat dus betekent dat ik opnieuw vrij moet vragen op mn nieuwe afdeling. Mijn afdelingshoofd is het er niet mee eens dus die gaat nog haar best doen mij te houden ( dan ben ik wel zeker vrij) word dus vervrolgd...
Jeetje Farah, wat vervelend van die overplaatsing!!
Chantal en Farah willen jullie mij je adres pb-en? Dan maak ik even een planning qua ophalen van jullie, ik moet niet erg ver anders rijden wanneer ik jullie meeneem
chrisje_83
Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-11 22:32
Nog maar iets meer dan een week!! Heb er zin in!!
Farah en Chantal, kunnen jullie niet samen reizen Heb net op de routeplanner gekeken en moet dan toch wel een flink stuk terugkomen als het ware.