Haha maar zonder Netje is het toch ook wel anders, Want die kan er ook wel wat van

Maar superleuk dat je er was Sarah. Hoop dat je 't zelf ook leuk vond ondanks dat je 't allemaal nog niet kon volgen... Maar kom écht goed

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
carolalisa schreef:
rens ik vond t wel meevallen hoor. vond jou niet opvallend stil. sarah was duidelijk heel stil maar goed die ontmoet ook iedereen voor t eerst en als je dan wat verllegen bent is dat niet zo vreemd, komt vanzelf.
Twinklebel schreef:Menino schreef:Toch fijn dat ik niet altijd als een contactgestoorde nerd overkom dan![]()
Absoluut niet, en dat laatste beetje verlegenheid komt ook nog wel goed, ik was net zo toen ik zo oud als jij was, was vandaag toch niks meer van et merken?
Jade schreef:Twinklebel schreef:
Absoluut niet, en dat laatste beetje verlegenheid komt ook nog wel goed, ik was net zo toen ik zo oud als jij was, was vandaag toch niks meer van et merken?
is dit ook zo'n moment waarop je wijselijk je mond houdt rens?![]()
Breghje schreef:De trein bleek er al wel te staan, dus ze kan in elk geval lekker warm zitten en hoeft niet op het station te staan kleumen. Ik ga mijn mandje al wel in, maar met mobiel naast me. Horen jullie niets meer, dan is ze veilig en wel aangeland in pa zijn tuut.
Rens, jezelf klonen een idee?