[Besloten] Tinkerkletsweekendje van de Kontenkletsers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 17:06

* Definitief:

Marleen met Banbay
Carola met Boncho
Lois met paard
Annique met Pallieter
Ingrid misschien met paard (dat kon ik toch ook nog later doorgeven of niet omdat 1 meer of minder niet zoveel uitmaakt)
Maartje met Odinn

* Een dag oid maar zonder paard

Dagmar
Janet
Annita
Eefje

* Een dag oid of niet

Ellen
Ingrit
Denise
Mirjam
Liesbeth
Joyce
Eva

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-10 17:12

Gezellig Maartje :D

Wat leuk trouwens, dat er zoveel dagjesmensen zijn *D

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 17:18

als er dan toch behoefde is aan een galopje dan wil er misschien wel iemand even op odinn :P
(hij wil perse bij de groepblijven en daarom durf ik niet te galoperen want dan gaat hij naar mijn gevoel te snel ;) )

marleen, ik neem aan dat we het een beetje met zn alle regelen, ik heb alleen niet zo'n goed inzicht in wat er op dit moment (of over een tijdje) gedaan kan worden, ik hoor het heel graag als ik wat kan regelen, uitzoeken of verzorgen.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 17:31

Leuk Maartje! Ik denk dat ik nu alleen de reservering door moet geven. Zal ik voor jou gewoon een tentplek reserveren dan?

draaakje

Re: [Besloten] Tinkerkletsweekendje van de Kontenkletsers

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 17:37

ja, graag :)
wie weet kan ik wel ergens in de buurt van odinn slapen :+

ik hoor het graag als je weet wat het kost en of er reserveringskosten zijn :)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 20:41

Maartje maak je niet druk :(:) idd zoals vorige keer prima toch :) Zijn er überhaubt wel stallen :? volgens mij was er genoeg weiland toch 8-)
en we kunnen toch met meerderen in een caravan er was 1 grotere en wat kleinere :7

ff opgezocht :)

grrr schreef:
Nou mensen, hier het verslag van Epe! Heb er vandaag op de camping de auto gezet en met vrienden daar in de omgeving gereden. Daarna op de camping gegeten en de campingbaas aan z'n jasje getrokken.

De omgeving is prachtig. Camping ligt direct aan het bos. De paden zijn enorm goed te doen, geen hele zware paden... dat vind ik een groot voordeel.
Er is erg veel land, allemaal afgezet met stroomdraad. Er zijn ook stallen, maar dat moeten we dan wel even regelen. Voor de paarden is veel mogelijk, onbeperkt hooi/kuil. De wei kost 6,50 per dag. De stal ben ik vergeten te vragen.

We kunnen daar als we willen caravans huren. Die zijn oud, en niet heel erg schoon, dat zeg ik er eerlijk bij. Hij had op de folder geschreven 20 euro per overnachting. Ik weet alleen niet of dat per persoon per overnachting of per caravan is. Ik ga maar even uit van per persoon. Dan kost het weekendje aan huur en paard overnachting je dus 53 euro. Imo goed te doen.
Het sanitair is in een soort keet, en was niet heel vies, maar ook niet heel erg schoon.

De camping is van een man die alles in z'n eentje runt en alleen maar heel graag wil dat het gezellig is. Hij is dus totaal niet moeilijk, maar wil ook geen mensen die dat zijn. Echt zo'n type dat eigenlijk te goed is voor deze wereld.
Persoonlijk zou ik het een prima camping vinden, maar er is dus totaal geen luxe, dat moet je wel even weten. Voor de paarden echter heel veel ruimte.
Dus laat maar weten wat jullie ervan vinden. Als we het doen zou ik hem bellen en houdt hij als we de datum weten een paar caravans vrij.

grrr schreef:
Het wordt nog goedkoper, want het is niet 20 euro per persoon per nacht maar 20 euro per caravan per nacht. Daar zit je natuurlijk sowieso met z'n tweeën in, dus dan wordt het maximaal 32,00 euro per persoon voor het weekend. Mooi prijsje toch? en hij heeft ook grotere caravans, daar kunnen er dus meer in.

grrr schreef:
Nee zo'n ruimte is er niet. Er is wel een vrij grote caravan met grote voortent, die zou misschien als gezamenlijke plek kunnen dienen? Het is verder gewoon heel simpel allemaal... voortenten beetje groenig enzo, maar zoals ik al zei, 't prijsje is er ook naar natuurlijk. Hij is idd over het aantal ook totaal niet moeilijk, moet alleen even weten hoeveel caravans hij vrij moet houden in welk weekend. De prijs is gebaseerd op voorjaar...

Dit lijkt me wel fijn als gezamelijke ruimte :j 8-)

grrr schreef:
Ja dat kan Maartje, je kan er ook zelf je tent neerzetten. Wat dat kost weet ik niet, maar ik neem aan minder...

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 20:42

Weet niet of ik het nu al door moet geven maar ik wil voor Boncho wel graag een stal.
Hij is het niet gewent om dag en nacht buiten te staan.... En wil nu dan ook geen risico lopen.
Voor overdag is het natuurlijk handig om kleine weitjes te maken of niet?? Ik heb alleen de materialen daarvoor niet..... iemand anders nog wat over?

En Marleen, over een paar weken is de drukte hier voorbij en kan ik je ook helpen hoor! Woon vanaf dinsdag bijna bij je om de hoek! Hihi

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 19:04

Ze hebben daar denk ik wel stallen. Ze hebben daar enorm veel land dus zal even vragen of het wel nodig is prikpaaltjes mee te nemen. Banbay vindt het niet fijn om helemaal alleen te zijn, dus ik vind het wel fijn als er in ieder geval een paard naast hem staat, ook 's nachts.

Verder regel ik nog even niets, alleen de reservering... :D Dat wil ik uiterlijk donderdag gaan doen, dus tot dan kun je je opgeven, daarna reken ik wel of niet op je... :o

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-11 22:27

Ik neem aan dat Annique Pallieter ook 's nachts gewoon op het land wilt hebben en 't paard wat ik mee neem ook :j Dus dat komt goed Marleen, en Odinn komt natuurlijk buiten :D

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 22:56

odinn wil ook graag een ander paard om te zien hebben.
er bij zetten vind ik altijd wat eng, zou zonde zijn als ze ruzie krijgen voor die paar dagen.
maar kan altijd een draadje mee nemen om een stukkie af te zetten of als het echt heel heel groot is durf ik odinn er wel bij te zetten.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 23:01

Banbay daagt uit en doet stoer maar is verder niet moeilijk. Maar dat garandeert niets, dus ik vind een draadje ertussen ook geen probleem. Hij zal sowieso soulmate Kascha wel missen...

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 00:22

en odinn zijn mána :P maar dan kan die mooi op colenda passen.

odinn kan een beetje macho zijn, vind zichzelf dan vooral heel stoer en ik wil niet dat hij een ander paard trapt of bijt. (of zelf op zijn plek gezet wordt door een stoerder paard)
:D

heb er wel zin in hoor, gezellig. en hopen op lekker weer!
hoorde al van collega en vriendin dat ze daar ook een heel leuk western restaurant hebben en dat de omgeving enorm mooi is.
zelf kampeert ze daar altijd tijdens de paarden vierdaagse, maar dan tegenover een manege geloof ik.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 09:42

ik laat voor donderdag nog iets weten,momenteel niet fit dus logica denken even onmogelijk :+

eeve, mocht ik mee gaan wil ik best een pony voor je meenemen,moet alleen wel een 2paardstrailer huren en oefenen vantevoren. ik weet niet of je bereid bent in de kosten van de trailerhuur te voorzien?
ik heb zelf een 1.5 dus anders kost het me niets ;-)
of iemand moet ons in een vragtwaggeltje ophalen hihi

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 10:39

Zou wel heel leuk zijn Rebecca!

Maartje, deze camping is volgens mij tegenover een manege, en tijdens de vierdaagse logeren idd heel veel mensen hier. Dus wie weet is het dezelfde?

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 13:58

dat denk ik dan wel marleen :)

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 14:02

Rebecca...je hebt PB :)

Ik kom gewoon een dagje langs, dit jaar, wie weet heb ik volgend jaar wel een paardje
tot mijn beschikking :D

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 15:41

heet de camping/accomodaie jagerstee aan de jagtlustweg? of is het een andere :)?

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 17:48

Het heet ook camping Jagtlust. Jagerstee is geloof ik een luxere die ernaast ligt.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 13:10

Mallow schreef:
* Definitief:

Marleen met Banbay
Carola met Boncho
Lois met paard
Annique met Pallieter
Ingrid misschien met paard (dat kon ik toch ook nog later doorgeven of niet omdat 1 meer of minder niet zoveel uitmaakt)
Maartje met Odinn

* Een dag oid maar zonder paard

Dagmar
Janet
Annita
Eefje

* Een dag oid of niet

Ellen
Ingrit
Denise
Mirjam
Liesbeth
Joyce
Eva

Goed meiden, ik ga vanmiddag even bellen, dus dit is definitief? We missen niemand meer?

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 13:11

Denk dan dus 2 caravans en een tentplaatsje? Het is overigens wel zo dat ik zaterdagavond naar huis ga zoals ik al had gezegd, maar betaal dan wel gewoon mee aan die 2e caravan...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 14:15

Denk idd dan 2 caravans :) of hoe groot was die grote? want die is denk wel fijn om erbij te hebben zodat je samen kan zitten, maar zal denk wel te krap worden daar met z'n allen te verblijven (+ een tentplaats)... Naja hopelijk is het mooi weer en zitten we gewoon buiten :z

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 15:51

lijkt me helemaal prima!
ik kan mn tent mee nemen of in mn trailer slapen, die blijft toch staan. ligt een beetje aan het weer.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 14:40

Heb het antwoordapparaat ingesproken, want hij neemt niet op. Schijnt normaal te zijn en als het goed is belt hij dan terug!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:30

ja, dat had ik ook al gehoord, overdag is hij aan het werk en dan luistert hij daarna het apparaat af voor zover ik begreep :D

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-11 18:43

Heeft TK je nog iets laten weten Marleen? :)