Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
grrr schreef:Nou mensen, hier het verslag van Epe! Heb er vandaag op de camping de auto gezet en met vrienden daar in de omgeving gereden. Daarna op de camping gegeten en de campingbaas aan z'n jasje getrokken.
De omgeving is prachtig. Camping ligt direct aan het bos. De paden zijn enorm goed te doen, geen hele zware paden... dat vind ik een groot voordeel.
Er is erg veel land, allemaal afgezet met stroomdraad. Er zijn ook stallen, maar dat moeten we dan wel even regelen. Voor de paarden is veel mogelijk, onbeperkt hooi/kuil. De wei kost 6,50 per dag. De stal ben ik vergeten te vragen.
We kunnen daar als we willen caravans huren. Die zijn oud, en niet heel erg schoon, dat zeg ik er eerlijk bij. Hij had op de folder geschreven 20 euro per overnachting. Ik weet alleen niet of dat per persoon per overnachting of per caravan is. Ik ga maar even uit van per persoon. Dan kost het weekendje aan huur en paard overnachting je dus 53 euro. Imo goed te doen.
Het sanitair is in een soort keet, en was niet heel vies, maar ook niet heel erg schoon.
De camping is van een man die alles in z'n eentje runt en alleen maar heel graag wil dat het gezellig is. Hij is dus totaal niet moeilijk, maar wil ook geen mensen die dat zijn. Echt zo'n type dat eigenlijk te goed is voor deze wereld.
Persoonlijk zou ik het een prima camping vinden, maar er is dus totaal geen luxe, dat moet je wel even weten. Voor de paarden echter heel veel ruimte.
Dus laat maar weten wat jullie ervan vinden. Als we het doen zou ik hem bellen en houdt hij als we de datum weten een paar caravans vrij.
grrr schreef:Het wordt nog goedkoper, want het is niet 20 euro per persoon per nacht maar 20 euro per caravan per nacht. Daar zit je natuurlijk sowieso met z'n tweeën in, dus dan wordt het maximaal 32,00 euro per persoon voor het weekend. Mooi prijsje toch? en hij heeft ook grotere caravans, daar kunnen er dus meer in.
grrr schreef:Nee zo'n ruimte is er niet. Er is wel een vrij grote caravan met grote voortent, die zou misschien als gezamenlijke plek kunnen dienen? Het is verder gewoon heel simpel allemaal... voortenten beetje groenig enzo, maar zoals ik al zei, 't prijsje is er ook naar natuurlijk. Hij is idd over het aantal ook totaal niet moeilijk, moet alleen even weten hoeveel caravans hij vrij moet houden in welk weekend. De prijs is gebaseerd op voorjaar...
grrr schreef:Ja dat kan Maartje, je kan er ook zelf je tent neerzetten. Wat dat kost weet ik niet, maar ik neem aan minder...
Mallow schreef:* Definitief:
Marleen met Banbay
Carola met Boncho
Lois met paard
Annique met Pallieter
Ingrid misschien met paard (dat kon ik toch ook nog later doorgeven of niet omdat 1 meer of minder niet zoveel uitmaakt)
Maartje met Odinn
* Een dag oid maar zonder paard
Dagmar
Janet
Annita
Eefje
* Een dag oid of niet
Ellen
Ingrit
Denise
Mirjam
Liesbeth