Ik heb met de osteopaat overlegd en zij raadt het me toch af. Vanou's enige 'zwakke' plek is haar bekken en we weten natuurlijk niet wat voor klap haar bekken misschien heeft gehad in de sloot en springen geeft een behoorlijke druk op o.a. het bekken dus ik wacht de behandeling af en begin dan volgend jaar in de lente met crosslessen. Echt heel erg jammer maar hoe graag ik het ook wil, de osteopaat heeft wel gelijk...
En nog even voor de goede orde: De les begint dus om 11.00 uur? Jullie zijn om half 11 al wel aanwezig toch? Ik kom op mijn fietsje, misschien dat mijn stalgenoot ook mee komt. Fototoestel is opgeladen en gereserveerd voor mij haha
Delaja
Geplaatst: 09-09-10 14:12
Lijkt mij nog steeds leuk om te komen als toeschouwer maar of ik vriendlief kan overhalen om me te brengen alleen maar om te kijken... We krijgen dinsdag de sleutel van ons huis dus hij wil eigenlijk al bij mij thuis beginnen met inpakken aangezien ik die spullen momenteel toch niet gebruik, ik denk dat hij dit weekend daarvoor wil gaan gebruiken.
Ja ik zat ook al naar het weere te kijken, ga voor jullie duimen dat het droog blijft! Ik moet morgen mijn hele klerenkast uitpluizen en inpakken dus komen kijken zit er helaas niet in maar ik wil jullie wel heel veel plezier wensen!
Hele mooie foto's zeg. Vooral die waterfoto's zijn erg mooi. Mooi paard is Noble!! En dat geel staat hem erg goed. Denk wel dat ie het erg leuk vond zo te zien. Ja, Warsteiner is een kanjer.
Delaja
Geplaatst: 12-09-10 22:47
ziet er leuk uit zeg! Als het voor herhaling vatbaar is wil ik me bij deze vast melden voor de volgende keer. Achteraf gezien trouwens een hele goede keus geweest om niet te gaan, Vanou zat weer helemaal vast, nog erger dan de eerste keer dat de osteopaat er was en dat was al erg... Paard is soms echt te hard voor zichzelf want ze liet dus niks zien
@Nini_roosje jij en daandriaan komen toch uit het zuiden? Aangezien iedereen die hier op het laatst nog mee wilde volgens mij toch niet uit het noorden komt, zou het dan niet iets zijn om een keertje wat meer naar onder te meeten? Ik kom vanuit het midden-westen dus voor mij is het ook geen probleem om naar het zuiden te komen, is maar een ideetje natuurlijk