Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lieziej schreef:`Bij deze een oproep voor alle bokkers maandag:
Spreek me alsjeblieft aan! Ik vind het alleen maar leuk,en ben supergoed herkenbaar, al zeg ik het zelf
Hoeveel Haflingers zie je bij het M springen? En hoeveel daarvan met een lang meisje? En hoeveel daarvan met een bruin dekje met een rode rand? 1!![]()
Mies schreef:lieziej schreef:`Bij deze een oproep voor alle bokkers maandag:
Spreek me alsjeblieft aan! Ik vind het alleen maar leuk,en ben supergoed herkenbaar, al zeg ik het zelf
Hoeveel Haflingers zie je bij het M springen? En hoeveel daarvan met een lang meisje? En hoeveel daarvan met een bruin dekje met een rode rand? 1!![]()
Ik kom je zeker weten tegen. Mij herken je aan me boktpet.
LBfotografie schreef:KambiusH schreef:Ladiesss, iemand foto's gemaakt van het L springen paarden ring 1?
ik en odette zijn een paar keer bij het springen geweest. hoe laat reed je?
smeetjoew schreef:Iedereen mooie punten!
Wij zijn ook weer terug. Was een heeeeeele lange dag, maar wel erg leuk met een heerlijk weertje.
Met Zero heb ik mijn allereerste wedstrijd gereden. Hij is nog nooit op concours geweest in z'n leven, dus dat was erg spannend. Gelijk in de M1. We waren toch een van de eersten, dus even een kwartier gelongeerd achter op 't veld.
Uiteindelijk was hij met rijden heel braaf. Hij moest wel erg aan het principe proef-in-20x40-rijden wennen.Uiteindelijk in de eerste proef wel fijn gereden en ben daar 2e geworden met 200 punten!
Echt gaaf was dat. De tweede proef was niks, hij kreeg daar spanning omdat 'ie overijverig was. Dus omspringen, nog een extra rondje maken en in de verkeerde galop, uiteindelijk 180 -2. Maar ben wel erg trots en blij dat 'ie het zo goed deed.
's Middags moest ik met Aspen. Die ging wat minder, maar evengoed met hem in de M1 2e met 200 en 3e met 197 geworden.![]()
En de fotografen nog superbedankt voor het maken van foto's!!
lieziej schreef:`Bij deze een oproep voor alle bokkers maandag:
Sannnn schreef:Gefeliciteerd Jakobien! Vet goed man voor de 2e keer! Heb je nog zien rijden en volgens mij liep ik per ongeluk door je filmpje heen.. Dus als je iemand ziet op film met roze pet op. Echt heel erg sorry. Had pas later door dat er gefilmd werd.
Maar zag er netjes uit, punten ook dik verdiend!![]()
Iedereen verder ook gefeliciteerd met punten en prijzen!
Springen was echt goed te doen, baalde achteraf zo dat ik me afgemeld had. Maarja, als het weer rot parcours was was ik weer blij. Zo is er altijd wat
Dressuur ging wel goed! Reed L2, had 191 en 197 punten en was 2e en 4e![]()
Zal zo is op je site kijken, volgens mij stonden jullie ook bij mij te fotograveren!