Voorletters: Voornaam, volgens paspoort: Tussenvoegsel: Achternaam: Geboortedatum: straat: Huisnummer: Huisnummer toevoeging: Land: Postcode: Woonplaats: Tel nummer: Tel nummer mobiel: E-mail:
en wie er een annulerings en of reisverzekering wil
Ik denk eerlijk gezegd dat dat wel fijn is! ik wil het anders nog wel een keer proberen als we de gevens van iedereen hebben, maar anders zou dat wel handig zijn
Oke, dan doe ik het wel. Maar heb het de komende dagen een beetje druk dus even geduld. Wil er wel even goed voor zitten en mijn broer moet me dan maar even helpen.
Ja doe ik vanavond/morgen oke? Ik zei het tegen m'n moeder, en ik had dit al laten zien, zegt ze nu ineens, ja ik vind het eigenlijk wel duur. Terwijl ik het gewoon ga betalen dus ze moet niet zeuren. Maargoed, nu gaat ze even met m'n vader praten en dan zegt ze het. Ik heb d'r al gewaarschuwd dat ze nu niet banketstaaf moet gaan doen want dan ben ik de eerste 12091 weken niet te genieten dus dat komt vast wel goed
Ja maar het mag toch wel, want ze heeft al ja gezegt dus ze snapt zelf ookwel dat het heeeul krom is om nu nee te zeggen. Maar ze zei ook geen nee trouwens, maar dat ze het duur vond
M'n moeder zei net dat er verschillend reisorganisatie's die eri dinges hebben, dus dat we ook uit kunnen zoeken welke het goedkoopst is. Of dat kunnen ze ook ophet reisbureau doen
Maar ik zal eens iets vertellen. Wij konden ook een pakket kopen, voor 80 euro ofzo en dan konden we overal gratis naar binnen en overal aan meedoen blablabla. Maar wij hebben het toch niet genomen. En maar goed ook, want we konden bijna elke avond gratis naar binnen in die discotheken daar, omdat overal wel proppers staan en die regelen wel wat voor je soms.