[BESLOTEN] HSV Ponykamp 2010

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 22:46

Judibo schreef:
Als we dan toch gaan, bedenk ik nog even of ik ook meedoe met bestgaand :')
Correctie: of Karin meedoet aan bestgaand :D

3 weekjes training.

Komt helemaal goed +:)+

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 11:31

ik weet niet of ik het hele weekend mee kan doen ivm mijn werk..
weekend ervoor moet ik nl al vrij voor mijn veluweweekend ;)
tent is natuurlijk altijd te leen.. en ik werk dan in franeker dus ben dichtbij en wil natuurlijk zoveel mogelijk mee maken :))

Sita_

Re: [BESLOTEN] HSV Ponykamp 2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 11:35

Oh ja... Je zit met je werk! :oo Gaat misschien mijn personal fotografe niet mee naar de keuring.. -O-

Weet trouwens niet of ik naar de keuring ga hoor, misschien vind niet iedereen dat even leuk.. :o

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 11:41

Tuurlijk is dat leuk Sita! :oo Ik wil misschien ook nog meedoen met Floor aan de keuring, maar daar moet ik nog even over nadenken.

Ik moet ook nog even kijken hoe ik precies zit, maar ik kan sowieso wel een dag langskomen. Helemaal omdat ik straks zelf wel in de auto kan komen.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 12:02

Ik wilde ook met Madeira naar de keuring dit jaar. Maar ik heb sowieso veel hulp van mensen nodig, dus kan ik beter een andere keer doen denk ik :)

Ik ga binnenkort even bellen/mailen naar dat meisje die voor mij zou kunnen rijden met de trailer.

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 18:35

Natuurlijk is de keuring leuk Sita! Als je meerdere auto's hebt kan iedereen ook gaan voor hune igen plezier en weggaan als het niet meer leuk is> Wat foot's maken ombabbelen.. is toch een leuk uitstapje? Misschien niet voor de hele dag maartoch.

misslauie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:10

precies, het lijkt me superleuk om mee maar dan wel liefst niet de héle dag :j

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 21:01

Waar is de keuring eigenlijk?? Gorredijk?
Leuke lokatie als het buiten gehouden kan worden :j

Ik vind het prima hoor,vermaak me altijd prima op keuringen :))

Judibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 21:18

Madeira_ schreef:
Ik wilde ook met Madeira naar de keuring dit jaar. Maar ik heb sowieso veel hulp van mensen nodig, dus kan ik beter een andere keer doen denk ik :)

Ik ga binnenkort even bellen/mailen naar dat meisje die voor mij zou kunnen rijden met de trailer.

Paulien, als jij naar de keuring zou willen, dan zou dit een mooi moment zijn? Super veel mensen om je te kunnen helpen! :j

Ik vermaak me ook wel op de keuring, alleen kan ik me Paulien ook wel voorstellen, dat het voor haar een stuk minder leuk is (als Madeira niet meedoet), omdat ze het niet kan zien.

misslauie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 21:27

:j snap het voor Paulien ook wel, wat zijn anders de plannen? is het een mogelijkheid om echt alleen een dagdeel er heen te gaan of is dat niet mogelijk i.v.m. kampioensdingen enzo die smiddags dan zijn?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-10 21:36

Als ik zou gaan zou ik er natuurlijk met Nadia/Noraly zijn.. Dus ja... Ik heb geen idee hoe lang dat zal duren...
Misschien ga ik wel niet en ga ik een week later ofzo wel ergens anders.. :o of ik sla een jaar over..

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 21:44

De kampioen van drenthe moet natuurlijk ook de kampioen van Friesland worden he!! :D

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-10 21:45

Ja, dat is zo... Mja... Als ik een huis vol meiden heb wil ik ook niet een hele dag van huis.. :o

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 03:03

Als je alleen met je jonge dieren gaat denk ik niet dat je de hele dag nodig hebt omdat die waarschijnlijk in de ochtend zitten. Maar ik kan natuurlijk niets beloven.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 08:06

Nou, hier komt t hoge woord dan...

Ergens vind ik het jammer dat er niet zo heel enthousiast gereageert word. Had toch een leuk uitje geweest wat mooi in t thema zou passen omtrend de Haflinger. Immers zijn we allemaal Haflingergek en een keuring is altijd een leerzaam moment..

Ik heb besloten naar de keuring te gaan, er hangt meer vanaf dan een premie en een lintje. Ik heb straks een kampioen in mijn bezit en vind het jammer dit jaar een keuring te laten schieten.

Ik kan me voorstellen dat mensen het er niet mee eens zijn.. Maar dan wil ik het volgende voorstellen.. Ik ga naar de keuring, en diegenen die meewillen gaan mee.. Immers passen we niet allemaal in 1 auto dus zullen we met meer auto's moeten rijden.

Daarom wil ik voorstellen, diegenen die het na een tijdje beu zijn gaan terug naar het 'kamp', ik zal zorgen dat er eten en drinken is en jullie kunnen dan lekker doen wat je wil.. Lekker luieren, paarden knuffelen etc. etc..
Diegenen die willen blijven kunnen blijven tot na het kampioenschap, waarna wij ook weer huiswaarts keren.. :)

Echter wil ik voorop stellen dat ik achteraf geen gezeur, gezanik en gezeik wil horen, hetzij viavia of gewoon in mijn gezicht, want er zijn opties genoeg.

Ik wist ook niet dat er 2 jaarlingen zouden komen en de keuring in dat weekend zou vallen..

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 10:19

Ik vind het leuk een keuring, ben ooit alleen op een fjordenkeuring en een friese keuring geweest.....dus ik ga mee hoor, maar dat riep ik direct al!
Lekker poetsen, tutten, fotos maken en WINNEN!!!!

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:23

Ik ben ook zeker van de partij :D

en idd gewoon vrij laten wie wel of niet mee wil en hoe lang je wilt blijven :j
Lijkt me een prima oplossing :)

Judibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 21:42

Ik ga ook zeker wel mee naar de keuring! :j Belangrijk om op keuring te verschijnen, en aangezien je nou eenmaal niet een week later kunt (als je een premie wilt halen, MOET je in je eigen provincie), ik geef je groot gelijk!
Had ik al gezegd, dat ik dat weekend vrij heb en dat ik dus van de partij ben???? :D Alleen heb ik vrijdag wel een dienst tot 21:00 staan, die moet ik nog wel even proberen te ruilen :7 Anders kan ik pas zaterdagochtend jullie kant op (dan dus maar in de middag als we toch naar de keuring gaan :D , bedenk ik me nog even of ik (euh... Karin :+ ) bestgaand ga meedoen :=
Laatst bijgewerkt door Judibo op 11-04-10 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 21:56

Haha ja ik ben dus zeker van de partij. :Y)

Ben het helemaal met je beslissing eens Sita :D

misslauie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 22:50

vind het een goede oplossing hoor siet, snap het helemaal dat je graag hier mee doet! zo kan iedereen kijken hoe laat enzo hij of zij die kant weer op wil, goede oplossing meid! Enne lijkt me superleuk om eens te kijken! :D ben immers nog nooit op een keuring geweest!

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 10:40

ik wil heel graag mee maar denk dat het hem niet wordt.. op zaterdag is gewoon super druk op de zaak -O-

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 10:49

Ik wil ook mee! Ga even kijken hoe ik dat ga doen, wie weet kom ik gewoon via eigen vervoer want anders is het denk ik omrijden? :o

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 11:46

Als het goed is ben je er de vrijdagavond toch ook al bij Rianne?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 11:46

MissToseland schreef:
ik wil heel graag mee maar denk dat het hem niet wordt.. op zaterdag is gewoon super druk op de zaak -O-

Jammer, maar werk gaat voor hoor meid! :*

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 12:41

Oh tuurlijk Sita, dat is ook zo. :') Moet alleen even kijken of het allemaal lukt. Maar ga er idd maar wel van uit. :j