Judibo schreef:Als we dan toch gaan, bedenk ik nog even of ik ook meedoe met bestgaand
Correctie: of Karin meedoet aan bestgaand
3 weekjes training.
Komt helemaal goed
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gaat misschien mijn personal fotografe niet mee naar de keuring.. 
Ik wil misschien ook nog meedoen met Floor aan de keuring, maar daar moet ik nog even over nadenken.

Madeira_ schreef:Ik wilde ook met Madeira naar de keuring dit jaar. Maar ik heb sowieso veel hulp van mensen nodig, dus kan ik beter een andere keer doen denk ik![]()
Ik ga binnenkort even bellen/mailen naar dat meisje die voor mij zou kunnen rijden met de trailer.
snap het voor Paulien ook wel, wat zijn anders de plannen? is het een mogelijkheid om echt alleen een dagdeel er heen te gaan of is dat niet mogelijk i.v.m. kampioensdingen enzo die smiddags dan zijn?
of ik sla een jaar over..

Belangrijk om op keuring te verschijnen, en aangezien je nou eenmaal niet een week later kunt (als je een premie wilt halen, MOET je in je eigen provincie), ik geef je groot gelijk!
Alleen heb ik vrijdag wel een dienst tot 21:00 staan, die moet ik nog wel even proberen te ruilen
Anders kan ik pas zaterdagochtend jullie kant op (dan dus maar in de middag als we toch naar de keuring gaan
, bedenk ik me nog even of ik (euh... Karin
) bestgaand ga meedoen

Moet alleen even kijken of het allemaal lukt. Maar ga er idd maar wel van uit.