laraloveyou schreef:jeetje is wel ver ja. maar ik ga de 13 febr. naar Arnhem , divoza en mcdonalds meeten OEHhoezo arnhem dan?ga ik proberen ook te komen ga je in je eentje?
laraloveyou schreef:als jij ej oook ff bij dat topic aanmeld, kun je ook meeten , en zie ik jou het nieuwe topic?ofcourse meld ik me daar aan
laraloveyou schreef:doe dat Tessa ja ????!! jajaja, maar dan mag je niet roken als ik er ben, en ook niet stiekem
elias schreef:laraloveyou schreef:doe dat Tessa ja ????!! jajaja, maar dan mag je niet roken als ik er ben, en ook niet stiekem hallo niet heel bokt hoeft dat tew eten
laraloveyou schreef: lijkt me leuk!! ik ben wel dom hoor en lelijk joh, mij zie je de helft van de tijd niet, ben 150 cm
elias schreef:laraloveyou schreef: lijkt me leuk!! ik ben wel dom hoor en lelijk joh, mij zie je de helft van de tijd niet, ben 150 cm ik ben 1.72 dan val ik echt heel erg op
elias schreef:laraloveyou schreef: lijkt me leuk!! ik ben wel dom hoor en lelijk joh, mij zie je de helft van de tijd niet, ben 150 cm ik ben 1.72 dan val ik echt heel erg op