Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chrissy_ schreef:M_ariskaa schreef:En vandaag kickbox les van professionele kickboxers, was echt super!
Ook nog profielkeuze moeten inleveren.
En morgen presentatie geschiedenis!
GEEN N&G KIEZEN!!!!
Ik waarschuw je
M_ariskaa schreef:Chrissy_ schreef:
GEEN N&G KIEZEN!!!!
Ik waarschuw je
Ik was het eerst wel van plan, maar ik doe het toch niet!
Super moeilijk, scheikunde natuurkunde en wiskunde B.
Chrissy_ schreef:M_ariskaa schreef:Ik was het eerst wel van plan, maar ik doe het toch niet!
Super moeilijk, scheikunde natuurkunde en wiskunde B.
Nee das N&T
N&G kan je gewoon wiskunde A nemen. En ik heb ook AK gekozen in plaats van natuurkunde dus in principe had ik net zo goed C&M kunnen kiezen want ik haaaaaaaaaat dit profiel. Ik haalde altijd achten voor scheikunde in de derde en vanaf de vierde haalde ik geeneen voldoende meer, hoe bedoel je slechte voorbereiding op de bovenbouw
M_ariskaa schreef:Chrissy_ schreef:
Nee das N&T
N&G kan je gewoon wiskunde A nemen. En ik heb ook AK gekozen in plaats van natuurkunde dus in principe had ik net zo goed C&M kunnen kiezen want ik haaaaaaaaaat dit profiel. Ik haalde altijd achten voor scheikunde in de derde en vanaf de vierde haalde ik geeneen voldoende meer, hoe bedoel je slechte voorbereiding op de bovenbouw
Bij ons is het wel zo hoor.
Elke school anders.
En idd, scheikunde wordt nu echt al ontzettend moeilijk, ga ik dus echt niet nemen. xD
leandrotje schreef:Ik lees net op de site dat de kaarten allemaal al op zijn. ze verloten alleen nog maar een paar!
Helaas!!!
M_ariskaa schreef:http://www.mjevent.nl.tt/
Kunnen we daar niet heen?
Het is dichtbij Utrecht (volgens mij) dus dat is wel centraal toch? WE MOETEN DAARHEEN