Jaa leuk Marije! Was een gezellig ritje Over twee maandjes weer eentje plannen en dan met een grotere opkomst hopelijk!
Maggie_Eddy
Geplaatst: 12-04-10 01:05
jaa over 2 maanden wil ik er ook bij zijn hoor! ik heb het op het moment zo druk met 2 opleidingen, stage, werken en dan ook nog het thuisfront en de knollies... nee mijn dagen moeten echt 32 uur hebben ofzo... in ieder geval top dat jullie het leuk hebben gehad!!
Ik hoorde van Rais dat zij 6,5 uur gereden heeft... mijn god, dat had mijn ouwe sok van 20 nooit gekund! Als we volgende keer in het Reichswald kunnen afspreken bij de rode poort, ben ik ook van de partij Das namelijk niet zo ver
Josefien
Geplaatst: 12-04-10 12:11
marjolein ik ben na een kleine 2 uur teruggegaan, Marije heeft weer ingeladen en Raissa Eva en Suus zijn nog ergens langs gegaan dus niet echt boktrit. Ik denkd dat Reichswald geen optie is, dat is te ver uit de richting van de meeste van ons vandaan en volgens mij moet je dan nog steeds een kaart hebben?? Ik ga overigens volgende keer niet meer mee met Quest, was niet zo'n succes ook al is het nog zo gezellig!
Aha, dus het was een gedeelde boktrit Was Quest nielief?
Josefien
Geplaatst: 12-04-10 12:42
hij kan het tempo gewoonweg niet bijhouden en gaat dan heel kort draven op de voorhand, waarbij hij dan achter elke keer struikelt, wegzakt etc. Dat komt door een oude blessure van hem en met een normaal tempo kan ik zijn kont eronder rijden en dat is het geen probleem, maar het ging voor hem gewoon te hard. Hebben we ook wel als ik alleen met Eva op Tender rijdt, want Tender draaft ook erg ruim, maar dan neemt ze hem terug en dan gaat het goed. Maar de rest van het groepje draafde ook redelijk stevig door, dus dat was niet zo fijn. En Quarters zijn nu eenmaal niet gebouwd om te draven dus ik word dan mopperig en moet hem continu terugnemen en dat werkt niet zo goed maar neemt niet weg dat het erg gezellig was (vooral als we stapten haha)