Ik bedoel eigenlijk te vragen of er iemand gevonden is met een Gribaldi?
Trudy_dJ
Geplaatst: 13-11-09 21:52
Oke, zo te lezen nog geen vervangende Gribaldi gevonden...
De redder zou ik dus zijn, maar ik twijfel nog enorm. Zojuist Malene aan de telefoon gehad en die weet een beetje in welk schuitje ik zit. Het zijn heel veel positieve dingen, tegen nog meer negatieve dingen die ik allemaal zie. Het grootste probleem ben ik zelf hoor.
Ik durf het gewoon niet. Zoe en Veraine klitten zo aan elkaar, dat ik bang ben dat als ik Zoe morgen mee neem, ik niet kan genieten van de dag en ik dus heel de dag als een stresskip rond loop. En dat is nou juist net niet de bedoeling. Maar aan de andere kant zie ik ook weer de leer momenten er in. Dat ze juist bij zo iets gescheiden kunnen worden. (mits er een box voor ons beschikbaar is....) En ik er zoveel van kan leren, van de clinic.
Kortom, ik weet het gewoon niet. Ik ben zooo bang, dat er iets fout gaat. En dan niet eens met rijden voor jullie ofzo, dat maakt me niet uit. Maar gewoon, de 2 paarden mee. 2 uur op de trailer, daar een hele dag staan en weer 2 uur terug........
Ik weet het gewoon niet....
Ik ga nu naar een verjaardag. Hopelijk dat er nog iemand een Gribaldi vindt, die mee kan doen. Dat maakt het voor mij gemakkelijk. Anders.........
We hebben het er zojuist over gehad. Het is nog even onder voorbehoud. Maar.....
Zoe gaat alleen mee als ze rond 15 uur opgehaald kan worden. Ineke en ik komen dan die ochtend met 2 paarden, rijden dan het liefst de clinic voor de pauze zodat mijn vriend de paarden daarna mee naar huis kan nemen.
Ik weet niet of Sparkl App en Cobiie dan met ons zouden willen ruilen??
Nou, denk er nog maar even over. Zo niet, gaat Zoe niet mee. Is er een gezellige Trudy en relaxte Trudy bij.
Sorry voor al het gedoe... Ik geloof dat ik een hoop roet in het eten breng, of niet??
Zesiram
Geplaatst: 14-11-09 06:30
Jeetje wat vervelend allemaal, zieke mensen en kreupele paarden. Ik zou het geweldig vinden als he ukt Trudy!
Dames ik ga nu naar stal Heb medelijden met me, gister was ik rond 23:00 mijn laarzen nog aan het poetsen
Leuk Trudy!!! dat moet toch wel te regelen zijn. Ik hoop dat ze nog online komen en anders regelen we het gewoon daar. dat gaat echt wel lukken hoor!!! Neem jij je Zoé maar gewoon mee.
Lukt het niet en HM voelt zich toch niet zo fit, kan ik ook altijd nog alleen rijden hoor.
Erleyne sjeetje glimmen ze een beetje!
Trudy_dJ
Geplaatst: 14-11-09 07:51
Hahaha, en ik heb zojuist besloten om Zoe echt niet mee te nemen...
Laatst bijgewerkt door Trudy_dJ op 14-11-09 07:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Weet je wat het is, ik twijfel gewoon enorm, en dit is echt niet normaal voor mij... ( ik ben geen weegschaal ofzo) En ik heb er een hele nacht over na liggen denken, en telkens komen er voor's en tegens. Eerst dacht ik: Ik doe het niet, toen dacht ik: ik doe het wel. Toen gisteren toen ik naar huis reed, deed ik het weer niet.... Toen sprak ik mn vriend die zei: Doen!! En nu werd ik vanmorgen wakker en dacht ik: ik doe het niet...
Dus heb ik mij vanmorgen zo toe gesproken: Ik doe het toch maar niet.... Er ben nog te onzeker met 2 paarden op stap. Ook al zeggen de mensen in mijn omgeving dat Veraine en Zoe dat super goed kunnen. Maarja, ik durf het gewoon niet. Dus heb ik maar bedacht dat ik lekker heel de dag iedereen ga filmen. Er een leuke dvd van maak (als ik mn nieuwe Mac snap...) en er zo een super leuke dag van maak. Dan ben ik relaxt en gezellig. Maybe dat ik volgend jaar vanaf het eerste uur 2 paarden mee neem. Maarja, Zoe blijft geen Grib natuurlijk
Anders start ik haar wel een keertje in de buurt van Utrecht, komen jullie daar maar een keer naar haar kijken
Zooist
Geplaatst: 14-11-09 07:57
Uh, laarzen poetsen? Dan ga ik ook maar eens opschieten! Trudy, neem Zo maar mee. We zijn allemaal vol begrip en het gaat helemaal goedkomen. Ik vind het ook spannend. Believe me!
DOEN
soms zijn mannen verstandig;-)
en wat mij overal doorheen helpt is: angst is een keuze. En vandaag niet MIJN keuze
Maar nee, ik doe het toch echt niet. Wat ik zeg, ik moet mij nu neerleggen bij deze keuze. Ik zal wel heel de dag blijven twijfelen en mogelijk krijg ik spijt. Maar dat is dan jammer. Liever spijt, en alles is goed gegaan, dan toch gedaan en mogelijk gebeurt er iets....
Dus, Trudy komt als gezellige en relaxte Trudy. Ga jullie filmen en neemt haar verrassing mee
Zooist
Geplaatst: 14-11-09 08:05
Twijfelen is ook een keuze. Stap erin of doe het niet. En als je dan weer twijfel hebt zeg je tegen jezelf: ik ben er ingestapt dus opzoutten met die twijfel en krijg je dan angst dan zeg je Ik hiervan! Dus wegwezen met die angst! Zo heb ik het gedaan en heb heerlijk geslapen! Vind het nu gezond spannend!
Zooist
Geplaatst: 14-11-09 08:07
Oh, sorry. Nu twijfel je weer
Trudy_dJ
Geplaatst: 14-11-09 08:07
Je weet het goed te brengen Malene, maar nee. Ik blijf nu bij mn keuze. Dat had ik vanmorgen ook al tegen me gezegd. IK weet het, ik sla zo'n mooi aanbod af, maar ik doe het niet....