Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Wie gaan er allemaal mee western rijden en bij Lon eten? http://www.edgosen.com/
- Linda (Rosie_Posie) Leeuwarden, of Hengelo (vanuit Hengelo heb ik plek om mensen mee te nemen)
- Linda (lindatje) Huizen
- Tessa (Xyris) Doe-land
- Lon. Zeist
- Sylvia (jodi) (januarie!) Frankrijk
- Andrea (dreeetje) Leeuwarden. Heeft plek om mensen mee te nemen
- Semira (Vi) Vlijmen, is Brabant (opgehaald worden in Den Bosch/Boxtel oid)
- Mireille. Nuenen. Met de auto. Rijd de route Eindhoven - Den bosch - Utrecht - Zeist. Carpoolen: Semira, nog 2 plekken over.
- Juud. Eindhoven (ligt naast nuenen)
data en wie dan kan:
2 januari: Rosie_Posie, Tessa, Linda, Vi, Mireille
3 januari: Rosie_Posie, Tessa, Linda, Vi (voorkeur), Mireille
10 januari: Rosie_Posie (liever niet), Tessa (voorkeur), Linda (voorkeur), Mireille, Lon
16 januari: Rosie_Posie, Tessa (voorkeur), Linda (voorkeur), Vi (voorkeur), Mireille, Lon
17 januari: Rosie_Posie, Tessa (voorkeur), Linda (voorkeur), Vi (voorkeur), Mireille, Lon
dreeetje kan altijd, mits er op tijd een datum wordt afgesproken!
Vionnesem kan ook altijd, mits er op tijd datum wordt doorgegeven
Juud (dowski) kan ook altijd, mits op tijd doorgegeven of ze moeten moeilijk doen met de post, maar misschien werk ik daar dan niet meer, maar weet niet of die dagen op een zaterdag vallen.. is het nog duidelijk?
Citaat:Wie gaan er allemaal mee western rijden en bij Lon eten? http://www.edgosen.com/
- Linda (Rosie_Posie) Leeuwarden, of Hengelo (vanuit Hengelo heb ik plek om mensen mee te nemen)
- Linda (lindatje) Huizen
- Tessa (Xyris) Doe-land
- Lon. Zeist
- Sylvia (jodi) (januarie!) Frankrijk
- Andrea (dreeetje) Leeuwarden. Heeft plek om mensen mee te nemen
- Semira (Vi) Vlijmen, is Brabant (opgehaald worden in Den Bosch/Boxtel oid)
- Mireille. Nuenen. Met de auto. Rijd de route Eindhoven - Den bosch - Utrecht - Zeist. Carpoolen: Semira, nog 2 plekken over.
- Juud. Eindhoven (ligt naast nuenen)
data en wie dan kan:
2 januari: Rosie_Posie, Tessa, Linda, Vi, Mireille,Syl(=jodi)
3 januari: Rosie_Posie, Tessa, Linda, Vi (voorkeur), Mireille,Syl(voorkeur)
10 januari: Rosie_Posie (liever niet), Tessa (voorkeur), Linda (voorkeur), Mireille, Lon,Syl(voorkeur)
16 januari: Rosie_Posie, Tessa (voorkeur), Linda (voorkeur), Vi (voorkeur), Mireille, Lon,Syl
17 januari: Rosie_Posie, Tessa (voorkeur), Linda (voorkeur), Vi (voorkeur), Mireille, Lon,Syl
dreeetje kan altijd, mits er op tijd een datum wordt afgesproken!
Vionnesem kan ook altijd, mits er op tijd datum wordt doorgegeven
Juud (dowski) kan ook altijd, mits op tijd doorgegeven of ze moeten moeilijk doen met de post, maar misschien werk ik daar dan niet meer, maar weet niet of die dagen op een zaterdag vallen.. is het nog duidelijk?
Lontje schreef:Het eerste weekend in januari is ook voor mij niet handigIets met verplichte bezoeken enzo
Ik heb het rooster van wederhelft niet voor het nieuwe jaar maar heb besloten daar geen rekening mee te houdenDus dan is het een kwestie van datum prikken (en dan zal ik wel/niet oppas moeten regelen)