hoezo niet?! beetje belachelijk om zo te reageren vind ik eerlijk gezegd.. Jeroen kan er toch niets aan doen van zn teen... we hebben zelfs aangeboden om jullie op te halen van de bushalte, ik heb verdorie alles lopen regelen...
omdat wij dat weekend hebben vrijgehouden voor rijden, en andere weekenden hebben we wedstrijd oid.
Suuskipje
Geplaatst: 28-09-09 19:00
dan verplaatsen we het naar een weekend dat jullie wel kunnen
vind het wel vreemd om zo te reageren, beetje egoïstisch ook. ik loop me in allerlei bochten te wringen om het allemaal goed te regelen, maak me al zorgen erover omdat jeroen nog niet eens op zn voet kan staan.
Lijkt mij dat je oud genoeg bent om een beetje mee te denken voor een oplossing, lijkt me niet dat al je weekenden al vol zitten met wedstrijden..
Rustig maar, ik zeg alleen dat we in een ander weekend wss niet kunnen Ik snap dat je alles hebt geregeld en ik weet dat jeroen er niks aan kan doen. Maar we doen ons best dat we dan wel kunnen
jeroen gaat van de week kijken hoe het dan met hem gaat, ik wil gewoon niet dat hij het overhaast want dan duurt het alleen maar langer...
als jij gewoon aangeeft wanneer je dan kan dan kijken we of het te regelen is met de anderen hier... voor alsnog ga ik ervanuit dat het door kan gaan maar we moeten er wel rekening mee houden dat het wellicht verplaatst moet worden
en suus beetje rare reactie vind ik, laten we het hier nou even rustig houden als joen niet kan kan de rest toch nogsteeds gaan zonder ons, end an gaan wij gewoon een andere keer als joen wel weer kan lopen en rijden en autorijden enz enz. komt wel goed schatjes
rustig nou maar, want zon rare reactie vind ik het niet van haar, als ze niet denkt te kunnen dan kan ze niet, tja kan ze ook niets aan doen en dan gaan wij toch evengoed zonder hun als ze echt niet kunnnen?