Ja daar zit ik dus ook mee. Als het dan al niet laat wordt. Misschien moet ik ook nog een paard vlechten kwam ik net achter als ze vroeg moet starten zou ik het zaterdag doen. Ow ben weer lekker bezig ik vergeet echt alles. Zal haar zo wel ff sms of ze al tijden weet.
ecyoj
Geplaatst: 18-06-09 08:54
Kimmikky schreef:
ik denk dat ik niet kom.. zit erg krap met tijd op t moment >_< jammer veel plezier iedereen!
Ik ga het niet optijd redden moet ook paard vlechten. Helaas ik vind het zelf ook niet leuk als ik maar voor even kan komen.
Kimmikky
Geplaatst: 18-06-09 20:30
moet leren, vriend is hier, moet t weekend paard doen, moet nog wat andere dingen doen, EN ben net vandaag weer door m'n knie gegaan dus lopen is beetje (boel) pijnlijk...
0maris0
Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-09 08:32
Heeft iedereen mijn adres?! Zo nee, Akkerwinde 92 in Zwaag
Telefoonnummer kan je tot 17.00 uur vragen via pb, en anders heeft Chan (die is vanaaf toch wel online) hem wel!!
Joyce, als iedereen zelf drinken meeneemt zit het goed hoor,
Hoef niks voor het vlees! en als je wel wat wilt geven koop maar sokjes voor de kleine
juangi(ben dr echte naam kwijt. erg he) zou om 2 uur bij mij zijn dan nog ff tanken en dan nog proberen naar jou toe te komen zonder tomtom nou ja ik red t ook naar king en uni dus tot die stoplichten moet t lukken haha