Uit eten vind ik ook leuk. Gaan we gewoon eerst shoppen, en dan rond 6 uur lekker ergens eten. En daarna naar huis. Om dan nog naar de bios te gaan, dan wordt het weer zo laat voor we thuis zijn..
Liedje_
Geplaatst: 23-04-09 22:42
Pien, dat snap ik wel, maar er was me anders ook niks verteld of laten horen. En ik weet ik kom niet vaak in het topic dus daar ligt het ook aan, maar had op zijn minst ook iemand eerder op msn wat kunnen laten horen of op nood email.. Dan had ik het al een stuk minder erg gevonden, but don't think of me. Veel plezier op de meeting meiden!!
Anoniem
Geplaatst: 23-04-09 22:46
True Clien. Buiten Hoog Catherijne zijn zat eettentjes, dus dat komt wel goed! Bios was een leuk idee, maar misschien wat te veel van het goede!
Wien, daar heb je wel gelijk in, sorry. Maar zo is het nou eenmaal gegaan en we kunnen het helaas niet meer terugdraaien.. 5 mei kwam voor meerdere weer niet goed uit geloof ik, dus uiteindelijk zou dat hem toch niet geworden zijn denk ik.. we kiezen altijd een dag waarop de meesten kunnen. Volgende keer ga je gewoon weer mee !!
Het was niet echt 4 mei klaar hoor, we hebben er best met elkaar overlegt. En tja, dat jij er toevallig een tijd niet was is dan wel jammer geweest, maar niet onze schuld ofzo.
Niet bot bedoeld, maar er is wel duidelijk over gesproken.
maar even he! zullen we dit keer niet zo lang in HC blijven hangen daar buiten vond ik het zoooo veeel leuker en dat zegt ook altijd iedereen en dan hebben we toch weer een nieuwe meeting toch?
Maakt mij niet uit of jou ouders rijden Deb, ik kan ook met de bus, das voor mij gratis, hoeven jou ouders ook niet om te rijden om mij op te pikken! Kijk maar.
Buiten HC is het idd ook erg leuk, daar zijn ook hele leuke cafeetjes waar we kunnen zitten enzo!
Hier zijn alle cafétjes na winkeltijd nog open hoor!
Anoniem
Geplaatst: 24-04-09 17:05
Deb, kan ik toch maar wel meerijden? Ik moet die ochtend om 8 uur naar de tandarts in Langedijk, als ik me dan af zou laten zetten ben ik rond half 9 in HHW, terwijl we half 10 de trein moeten nemen. Als ik met de fiets vanaf thuis ga ben ik waarschijnlijk net een half uur te laat, en als ik met de bus ga dan mis ik net de bus, en de bus van een uur later is weer te laat.
Anoniem
Geplaatst: 24-04-09 17:05
Yannicke schreef:
Hier zijn alle cafétjes na winkeltijd nog open hoor!