Ik weet nog niet zeker of ik een dag eerder kom camee, wat 30 april ben ik jarig, en de volgende dag is het 1 mei, dus moet even kijken wanneer ik mijn verjaardag ga vieren! Ik probeer wel 1 mei te komen, vind het wel gezellig met jullie beetje taart eten enzo
_Iriss
Geplaatst: 31-03-09 22:10
Ik weet nog niet of iik 1 of 2 mei kom, ik zie wel
ik moet even kijken of ik kan komen.. want niemand komt vanaf hier denk ik, en ik mag niet alleen reizen.
Spritz
Geplaatst: 03-04-09 17:40
Ik ga zeker 1 mei naar Leanne met Amber, en ook naar die schuimparty, 2 mei ga ik weer naar huis, maar niet te laat, 3 mei ga ik naar Londen dus moet ook nog alle spullen enzo dan pakken.
Boeit mij dus niet of Marleen &michelle meegaan, ben het wel eens met Lonneke, eerst wou Michelle niets met ons te maken hebben en nu mee meeten.. nja whatever, ik ben er toch niet
't is ondertussen zeker dat ik niet mee kan, jammergenoeg. we gaan zondag weg, dus dat mag echt nooit & is ook niet handig. Heel veel plezier allemaal schatjes
ik bedoel komop waarom zouden we iemand beoordelen omdat ie toen niet lekker in zijn vel zat? Laat iedereen gewoon lekker meegaan, soms zit je gewoon in een dipje en dan voel je je zo klote dat je dingen doet en zegt die je eigenlijk niet zo meent, maar als we gaan oordelen over de fouten tsja dan heb je ook geen leven meer zeg, kan je niks meer doen of zeggen zonder dat je er maanden later nog keihard op afgestraft wordt.
Ik bedoel het is opgelost op dat moment , klaar afgesloten
ooooh pfft ,sorry hoor . maar ik heb er veel van jullie al eens gemeet, dus wou dat gewoon nog een x . en marleen kennen veel ook al heel erg lang dus ik zie niet in waarom marleen niet mee zou mogen? maar als ik niet meemag, laat maar horen . maakt niet uit hoor,
Sannee_
Geplaatst: 05-04-09 09:21
Sannee_ schreef:
't is ondertussen zeker dat ik niet mee kan, jammergenoeg. we gaan zondag weg, dus dat mag echt nooit & is ook niet handig. Heel veel plezier allemaal schatjes
we komen pas 1 mei weer aan hoor ik net.. maar kan alsnog niet mee
_Iriss
Geplaatst: 05-04-09 09:48
myxlea schreef:
maar ik moet ook nog even kijken hoe we dat dan 1 mei doen met slapen enzo maar dat zien we tegen die tijd wel
Heel misschien zouden hier wat mensen kunnen slapen, maar wij hebben niet zo'n grote tuin+huis
ahh komt wel goed carlijn, ik HOU je wel wakker we moeten wel even kijken tegen die tijd wat voor drinken en alles iedereen wil he, want wij moeten dat gaan inkopen