Iris , Als ik een camera was zou ik er met Carnaval al mee ophouden Ik haaaat carnaval.En inderdaad Boooooooowlingschoenen. Ik krijg volgensmij die bal nog niet eens omhoog.Heb zoooo geen spieren.De bal schoppen
HAHAHoké, heb jij serieus tegen een bowlingbal aangeschopt? Oké LIsadan til ik de bal en dan mag jij m weggooien
ik krijg nu echt al die filmpjes van funniest home videos voor medan zie ik ons echt al gaan dalijk op die bowlingbaan
De 1 schopt tegen de bal.De ander krijgt de bal niet opgetilt.De ander gooit 2 ballen tegelijk.De ander glijd uit
dat uitglijden is écht wat voor mij, ik zweer het dat m'n vingers niet uit die bowlingbal gaan ofzo, weet ik veel
HAhahahahah zie je Robin over de baan heen schuiven Het zou wel iets voor mij zijn dat ik hem mt zo'n slakkengang gooi dat ik hem nog moet duwen ook!
Voetbaltalent Naaah misschien gaat alles wel goed En we gaan geen ruzie maken wie met wie op de baan wil he
Als we met 10 personen zijnkomt het per persoon voor het bowlen aan 5.50Zoals ik nu weet, gaan er 10 personen zéker mee, dus dit is het maximale bedrag!
Chrisje92 schreef:Jongens, waar is de ballenjongen? O, die heb je niet bij bowlen - Tijl Hahahaha geweldig.