Mij maakt het niet uit dus als iedereen dit onderste wilt qouten, dan weten we iniedergeval welke dag het wordtHmm, mischien wil ik toch ook liever de zaterdag..
0maris0 schreef:Avond / Aantal personen Vrijdagavond: Zaterdagavond: lllMij maakt het niet uit maar heb hem bij zaterdag gezet.
ik heb op zaterdag gestemd. ivm werk. en tijdop zaterdag en je toch meer tijd om wat te doen. dan kan je desnoods smiddags al heen
0maris0 schreef:Avond / Aantal personen Vrijdagavond: Zaterdagavond: llllMaakt me niks uit, maar Zaterdag lijkt me leuker
Idd, dus die vervalt dan zoiezo. en de 25e op zaterdag van April kan ik ook niet, dus graag stemmen op een van deze data's
Graag naam achter de data dat je meekan zetten:Zaterdag 11 April - 0maris0Zaterdag 18 April - 0maris0Zaterdag 25 April -
0maris0 schreef:Graag naam achter de data dat je meekan zetten:Zaterdag 11 April - 0maris0, joyceZaterdag 18 April - 0maris0, joyceZaterdag 25 April -
25e kan ik niet omdat de paarden altijd rond koninginnedag naar buiten gaan. dus ja dit het weekend ervoor.als het dan mooi weer is zal t dat weekend wel wezen