zullen we ook een keer gaan meeten zonder een workshop? Gezellig gaan eten ofzo?
SSDesign
Geplaatst: 27-02-09 20:00
Marjoow schreef:
zullen we ook een keer gaan meeten zonder een workshop? Gezellig gaan eten ofzo?
Als wij binnenkort allemaal de workshop gaan volgen, gaan we denk ik niet een paar weken later met z'n allen eten
Daarnaast is het al vaker geprobeerd zo'n meeting, maar dan haken er meestal erg veel mensen op het laatste moment af waardoor de hele meeting niet doorgaat. Ik vind dit een prima oplossing. Niet banketstaaf bedoelt voor degene die hier geen geld aan uit willen geven, maar zo komt er tenminste echt eens iets van
Tja, maar het kost voor de meeste mensen toch al een hele dag om ergens te komen, het kost enorm veel werk om alles te organiseren... En dan maakt eten of een andere activiteit inderdaad niks uit, maar dit is toch ook leuk als meeting?
Ja helaas heeft niet iedereen die 100 euro over voor de meeting, ik vind het ook veel geld maar ik heb het er wel voor over. Maar je kunt ons toch niet verplichten om nou in een korte periode 2x te laten komen . Daarnaast hebben veel mensen veel andere activiteiten, vooral in de lente/zomer dus een datum prikken zal wel heel lastig zijn...
Laatst bijgewerkt door SSDesign op 27-02-09 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Ivonka
Geplaatst: 27-02-09 20:02
We gaan toch lunchen tussen de wissel door? Iig dat had ik begrepen anders is het alleen een workshop en geen meeting.
SSDesign
Geplaatst: 27-02-09 20:03
Ivonka schreef:
We gaan toch lunchen tussen de wissel door? Iig dat had ik begrepen anders is het alleen een workshop en geen meeting.
Marjoow gaat niet mee met de workshop En ja dat lunchen lijkt mij ook echt super, gewoon dat we even elkaar hebben gezien en gezellig gekletst enzo
Vind best een leuk idee om later nog een keer wat af te spreken, maar vind het niet echt handig als dat soort dingen nu door elkaar gaan lopen in 1 topic
Verschilt ook hoe je het bekijkt....... ik weet lang van te voren nooit of ik kan. Pas een maand of 2 á 3 van te voren kan ik dingen zeker weten vrij gaan houden.
manzano
Geplaatst: 28-02-09 12:20
GROEPSINDELING
Indeling is gemaakt op basis van afstanden, mensen die met elkaar meerijden etc.
We hebben geen kantine ofzo, dus in principe is er niks te krijgen...... Ik zorg dat er voldoende koffie/thee is en misschien nog wat fris. En ik regel bekertjes enzo.
Ivonka
Geplaatst: 28-02-09 12:36
Oké fijn.... anders moet ik ook met thermoskannen gaan leuren haha