vind het echt jammer had graag mee gegaan maar ga het gewoon niet reden wij moeten rond 10 uur de stacaravan uit en dan nog 2 uur na huis rijden;( dus tja helaas voor mij maar anders was ik zeker van de partij geweest
op na de volgende keer gewoon
Hinke
Geplaatst: 12-07-09 11:53
Ach joh dan ga je volgende keer toch mee En dan gaan we dan met onze haflingers iets leuks doen!
@Muppetmayo: leuk dat je meegaat!
Een grotere groep was wel leuker geweest, maar 9 mensen is ook nog best veel.
joopiexx
Geplaatst: 12-07-09 13:25
Het is inderdaad wel jammer dat er veel afgehaakt zijn maar goed!
Hinke; leuk idee om volgende keer wat met de haflingers te doen! Moeten we na deze meeting maar eens onze hoofden over gaan breken
Is inderdaad een leuk idee, alleen kan ik dan helaas niet mee ben ik bang.
Joopie, Hinke en Muppet, waar willen jullie afspreken ?
joopiexx
Geplaatst: 12-07-09 13:36
Het is voor mij ook maar de vraag wat ik dan kan hoor met mijn held op sokjes.. Ik weet wel dat het bij jou nog gecompliceerder ligt met Donna maar goed ik wil andere ook niet in gevaarlijke situaties brengen...
Waar we afspreken maakt mij niet uit.. Ik kan naar jou toe komen?
Tuurlijk mag je Donna en Wahida meeten. Wahida is gek op aandacht, Donna iets minder tegenwoordig, die kijkt mometeel de kat uit de boom. Ik zal mijn adres van de week even pb-en.
Ik denk dat het makkelijker is om op een punt af te spreken, zodat ik niet hoef te peddelen tussen de verschillende steden eer ik de auto vol heb.
Mochten er nog mensen mee willen dan kan dat. Ik ga het weekend bellen om het aantal door te geven. Alleen moet het geld wel binnen zijn voor het weekend.
Ik heb net de melkerij gebeld om het aantal personen door te geven. Wordt morgen terug gebeld want diegene die er over gaat is er niet. Alleen vond diegene die ik aan de telefoon had dat er maar weinig mensen mee gaan. Maar ja ik had toen ook al verteld hier dat ik het jammer vind dat er zoveel afgehaakt hebben.
Ik heb iedereen die zich heeft aangemeld gevraagt via de pb. Een aantal hebben zich netjes afgemeld en andere lezen wel de pb maar reageert gewoon weg niet. De bevestiging dat je mee kan is als je betaald hebt en het ook daadwerkelijk is ontvangen, want ik ga niks voorschieten.
Aangezien de melkerij ook nog inkopen moet doen, kunnen we niet op het laatste moment het aantal personen door geven. Zoals ik met haar heb afgesproken om anderhalve week tot een week van te voeren het aantal personen door te geven.
Dit is ook de rede waarom ik best er mee bezig ben geweest om iedereen die nog twijfelde om mee te gaan over de streep te trekken, anders hadden we het af moeten blazen.
Mocht er nog personen zijn die mee willen gaan, die zijn uiteraard welkom, maar dan moet ik het wel echt zsm weten, dit omdat ik morgen gebeld wordt door de melkerij.
ps. er zijn intotaal 3 pb's naar iedereen gegaan, die niet op de eerste hebben gereageerd.
Hinke
Geplaatst: 23-07-09 21:45
Zo freya, jij hebt iig wel je best gedaan zeg Het aantal valt me ook tegen gezien het aantal mensen wat in het topic reageert. Maar de mensen die reageren wisselen ook wel erg snel, van diegenen die in het begin in het topic reageerden zijn er nu nog maar weinig over.
Klopt helemaal. En vind het gewoon weg niet netjes om niet te reageren als je je eerste enthousiast hebt opgegeven. Maar wel de berichtjes te lezen. Maar we kunnen er lang of kort over praten, we blijven met 9 personen, incl Peelie dr vader. En we gaan er zowiezo een leuke dag van maken.
Ik zal jouw, Muppet en Joopie zo mijn adres even sturen. Ik ga morgen avond even uitvogelen hoe lang het precies rijden is en hoe laat ik hier vertrek uit Zoetermeer, zodat jullie weten hoelaat jullie hier moeten zijn .
Zaterdag nog een weekje ..... kom maar op met dat mooie weer, mijn tuut-tuut heeft airco en arko.... hahahahaha
2 pk gaat ook nog goed hoor, als de neusjes maar dezelfde kant op staan, hahahaha
Hinke
Geplaatst: 23-07-09 22:03
Oh ja hoor Freya Ik had ook wel willen rijden want ik heb tenslotte wel een auto maar ik heb -nog steeds- mijn rijbewijs niet En daarnaast is het een fiat cinquecento en die gaat met 1 persoon er in al niet harder dan 100 km/h
Je moet maar ff melden wat je voor benzinegeld krijgt!
jSophiaF
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-09 22:16
Met een Nissan Primera is het geen probleem, die heeft er niks van om met 4 personen hard te gaan, maar harder dan 100 a 120 gaan we niet hoor. Anders heb ik straks een prent aan me broek hangen, ahahaha
Ja geen probleem toch, ik rij er toch heen en aangezien het toch 2 uur rijden is, is het gezelliger om een auto vol te hebben, dan in je eentje dat stuk te moeten rijden.
En mocht er iemand vervelend zijn, dan kan die nog de kofferbak in - lol- die is groot genoeg.
Dit is mijn auto
En dit was onze auto, die is helaas verkocht
jSophiaF
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-09 22:17
muppetmayo schreef:
dat zal niet veel zijn denk ik, rij op gas
Hinke
Geplaatst: 23-07-09 22:18
muppetmayo schreef:
Idd, daar hoef je niet alleen voor op te draaien hoor!
ja he, het ging wel aan ons hart hoor dat die jeep weg ging, maar het is een zuipschuit en we hadden hem gekocht voor de trailer. Maar we gaan niet meer zo vaak weg met de trailer. Donna mag voor 90% niet meer crossen en dressuur is niks voor haar en eer dat Wahida klaar gestoomd is zijn we ook weer goed 6 jaar verder. Om de jeep 6 jaar voor de deur te laten staan is ook zo zonde, maar tegen die tijd komt er wel weer zo;n soort gelijke auto terug hoor.