hardlopen is ook erg fout om te zien, want je moet op je plek blijven staan, dus je staat te hupsen op je plaats. Hulahoopen is nog veel erger, vooral als je geen soepele heupen hebt.
Haha hardlopen is idd best apart. Dat hoelahoepen op Wii is geniaal, daar ben ik nog vet goed in ook. Echt grappig om te doen.
Je kan natuurlijk ook gaan mediteren met WiiFit om te oefenen hoe je jezelf stilletjes in/achter een bosje verstopt, zodat je heel plotseling tevoorschijn kan springen en op Remco of een ander kan duiken.
SpikkelFire
Geplaatst: 23-01-09 16:15
Ik hoor hele goede ideeën hier voorbij komen...
*gaat plan Kidnap-Remko-Of-Een-Ander-Cast-Lid opzetten en tactiek uitstippelen..*
Haha ja dat hulahoopen gaat me ook goed af, heb dat superhulahoop ook en dan haal ik bijna 900. Maar dan ben ik ook wel gaar. Ik ga ook een kidnap plan verzinnen voor rene, of marcel.
Ik hoorde het, ben er alleen nog niet helemaal over uit. Misschien wíl ik hem juist wel als Thénardier, zodat ik Carlo, Gerben en hem alledrie een keer gehad heb en ik heel benieuwd ben hoe hij het doet. Daarentegen vind ik Carlo veel te leuk en, ondanks dat het zondagmiddag is, wil ik 'm veel liever. Als ik kon kiezen tussen Gerben of Jack, denk ik dat ik toch, om te zien hoe hij het doet, Jack wel zou willen.
Ja, dat is wel waar. Kan hem echt niet indenken als musicalartiest, dus ben benieuwd hoe hij het doet. Maargoed, wij gaan niet de laatste week van de show, dus helaas
Ik zit nou de Engelse Les Mis te kijken op DVD, tis niet de echte musical maar een concert in de Royal Albert Hall ofzo, en alle liedjes worden gezonden door de Engelse castleden. Supermooi zeg. Krijg gewoon kippevel van Fantine die is echt super goed. Ik weet dus wel wat ik vanavond heel de avond aan het kijken ben. Heb ook even de DVD van Joseph met Donny Osmond geleend van mijn moeder, dan ken ik tenminste het verhaal als ik hier ga.
Haha de bisschop op die dvd van Les Mis ziet er trouwens wel grappig uit.
Jack van Gelder heeft ook al eerder een avond in Mama Mia! gespeeld, hij volgt ook al zijn hele leven zang en acteerlessen maar hij heeft tussen zijn 2 grote liefdes gekozen: sport en musical. - stond in de krant -
Ik heb het liefst Carlo, maar Richard lijkt me ook wel goed.