Ik ben nu bezig met de achterstand in te halen en ja sorry dat het zo lang duurder. Maar ging privé echt even heel slecht. Moest eerst mezelf in stukjes weer bij elkaar rapen. Nu nieuw jaar nieuwe start en echt sorry voor het lange wachten maar had geen andere keuze. Mezelf was op dat moment even belangrijker. Ik heb de volgende af Doutzen, Mo, Tobago en Tweety. Mo & Tweety heb ik verstuurd.
Alleen ik haal ze door elkaar de hopelijk komen ze bij de goede eigenaar
jouw foto's van Tweety zijn inmiddels aangekomen, goede paard bij het goede baasje
Ik was even aan het vechten met We-transfer, ik kreeg ze in eerste instantie niet geopend. Nu ondertussen wel. Ik heb nog geen tijd gehad om de foto's echt uitgebreid te bekijken, ga ik later vandaag of morgen doen.
Ik heb een blog van de fotosessie van Jauke gemaakt ben zo blij met die foto's. Vanavond of op zen vroeg morgen krijg je de foto's van je 2 paardjes in je mail box op klein formaat.
Wat leuk! En wat een super mooie plaatjes! Die ene waar Jauke Gonnie duidelijk een duwtje in de rug geeft is geweldig! Vind het ook erg leuk om te horen dat je zo blij was met deze combinatie, het was van mijn kant natuurlijk ook een gok om dit model erbij te vragen, dus leuk om dan zulke enthousiaste feedback te krijgen Ben benieuwd naar de rest van je foto,s, dit is alvast veel belovend