Bij Bart en Eline en coVraag maar aan Bicci, die heeft ook nog even na het fotomoment staan kletsen met ons
Creatas schreef:Smakelijk! Ligt je pootje braaf omhoog? lig braaf op de bank met een kussentje onder mn knie...Valt me nog mee, op t moment niet heel pijnlijk.
Olympia schreef:VisibreTeam schreef:Ik heb jou niet gezien Ik was er echt! Kijk maar op de foto's.. ik heb jou ook niet gezien, of stond je op het eind bij Bart enzo?
Ik ben ook weer thuis Ga zo oven het lijstje online zetten welke bokkers ik heb aangevinkt op de meeting lijst!
Naoom_ schreef:Calanddra schreef:Stond je aan het eind bij Bart, Eline, neonlight en delerium?Same question Yehes
Heb niet zoveel geschreeuwd in de achtbanen eigenlijk, maar ik begin me nu toch een rauwe strot te krijgen
Dat moet wel, volgens mij kan ik een vaag beeld van je scheppen.. Zeker als je een Bokt t-shirt aan had.
Ik heb ook een rauwe strot. En ja ik heb wel gegild. Haha. Nu lekker op de bank.Moe en klein beetje hoofdpijn.
Creatas schreef:Heb niet zoveel geschreeuwd in de achtbanen eigenlijk, maar ik begin me nu toch een rauwe strot te krijgen 2 bokkers voor me in de Vogel Rock vroegen zich af of ik er nog wel was Maar ik was er nog Ik gil alleen niet zo snel
Meetinlijst voorzover ik aangevinkt heb :Calandra_ElizabethPatatkraamPeerkeYellowfishDennisjeSaniAshleytjuhhXManon_XmissdaphXFelice_6Lobke_LiesurtPasambaRienn_Tara_NaganoSusannexEva_jamesonElineNextdominoNummyXreneeEverytimeXRoosjeBiancailonaBicciAlouNaoom_M_D_HXDramaQueenRianneRianneOlympiaAmyzDoerakjeFroukje19938nnemiekBartVBCorellaaCreatasDeleriumHorsepower14Iloveyah87Iris82JoetsJolmer20LovekoosMarlindaNeonlightStormTurdusMerulaVisibreTeamGypsyDegene die ik vergeten ben, moeten het maar even melden Ik heb zoveel namen voorbij zien komen
jongens ik lig hier op de bank voor dood, als ik me niet meer meld dan heeft Iloveyah onthouden wat ik aan wil op mn begravenis..iemand die me van de bank af komt takelen met een hoogwerker?