Na de eerste sessie liepen we over een smal stukje en hij kwam me wat voorbij, ik lette effe niet genoeg op en toen wassie nog vreselijk druk. Hij maakte hele tijd al af en toe een gekke bokkesprong en die keer was het dus raak. Gewoon even niet zorgvuldig genoeg geweest met het achter me houden en bewaken van mijn eigen ruimte. En dattie druk was, tja, dat was wel te zien bij het losgooien
Ik denk dat ik onderhand toch maar een ITP topic ga maken. Ik zit nog steeds te wachten op de foto's van Pet-stars/Diana. Ik zou het liefst wachten tot alles binnen is, maar t duurt nu wel vrij lang allemaal.
Morgen ben ik vrij, dan ga ik eens selecteren welke foto's ik itp ga zetten. Wellicht in 2 topics, 15 foto's is niet zo veel op 13 fotografen...
Dit zou ik graag willen downloaden naar mijn computer. Dus niet alleen het linkje, maar het hele filmpje. Zojuist een poging gewaagd, maar dat leverde mij 4 nieuwe softwareprogramma's op, maar geen filmpje... Niet zo'n succes dus... De ongewenste software heb ik alweer verwijderd, das niet zo'n probleem. Maar nu heb ik nog steeds het filmpje niet....