Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fjordido schreef:Ah joh die neemt jou vast niks kwalijk!beterschap!
lekker dat het hier nu goed lijkt te gaan met ieders paard
ik heb ook zo'n zin in oktober.. heerlijk.
Ik heb gisteren een heel goed gesprek gehad met de verzorgster van mn fjordenmerrie. ik heb haar mijn overwegingen verteld, gezegd dat ik haar heel erg waardeer, haar niet kwijt wil, maar dat ik dus wel er steeds meer toe neig haar verzorgpony te verkopen. ze heeft nu niet de financiën om haar te kopen, maar dat wist ik wel. Ik heb wel gevraagd of ze als het inderdaad zover komt dat ik d'r verkoop, of dat ze dan op mijn fries zou willen rijden. ze rijd namelijk erg goed, en ze is super aangenaam gezelschap, dus ik meen het echt dat ik haar niet kwijt wil.
Ik heb nu met haar afgesproken dat we nu afwachten hoe de fries het met inrijden gaat doen en dat we kijken of we dat rijden met friesje wel leuk vinden, en dat ik daarna het nog eens met haar bespreek.
het is echt een hele leuke meid, dus ik hoop echt dat ze meent wat ze zei, maar dat denk ik wel. ik wil gewoon dat ze me niets kwalijk neemt.
Dott schreef:haha die niaff! Die zal wel denken wahhahaa heb je die weer! nee grapje hoor. hihi.Ik denk dat je daarin je gevoel moet volgen. Ik zou zelf geen paard aanhouden voor een ander, maar goed nu kan ik dat financieel ook niet.
Weet niet of die verzorgster haar evt zou kunnen kopen? Miss bij jou zou kunnen laten staan? Weet niet hoe de situatie is..
Hier is alles verder goed, stond net opeens de vorige verzorgster van Niaff hier op de stoep. Mijn duits is matig dus stond er een beetje met mn bek vol tanden.
Ze heeft Niaff even geaait, maar die liep steeds voor haar weg..
fjordido schreef:Waar ga je kijken? Is wel een rot keuze, maar je moet haar niet houden om je verzorgster.. Je moet gewoon je hart volgen met je beslissing.Zo, haai, even druk gehad, maar hoe is het hier?
Vandaag roostervrij ipv morgen en vanochtend met de kids naar een vriendin van me geweest. Zij heeft ook een fjord en daar mocht ik even op rijden, erg leuk was dat.
En nu thuis lekker chillen, baby in de buitenbox en peuter is met water en zand aan het kledderen.
Hoop dat ik vanavond nog even met ido kan gaan rijden.
Maandagavond ga ik bij iemand op stal kijken bij wie ik mogelijk mijn Fries ga laten inrijden. Normaal zou ik dat zelf doen, maar ik heb er gewoon geen tijd voor. Ik zit ook steeds meer te overwegen om mijn fjordenmerrie weg te doen, want ik heb er dit jaar zelf misschien 10x op gereden. Ik zou het wel rot vinden voor mijn verzorgster, dus dat houd me nog wel tegen. En het is echt een hele mooie lieve merrie.
Wat zouden jullie doen?
Oh en ik heb t veulen ook nog.. pff.