Meeting Loonse en Drunense Duinen: Fotografen en Modellen II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

smeetjoew

Re: Meeting Loonse en Drunense Duinen: Fotografen en Modellen II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 14:19

Dankjewel Booo :o

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 14:41

Heeft er één van de fotografen een foto gemaakt van Grafito en Monique, terwijl daar een andere schimmel met een man erop bijstond, die toevallig ook in de DD aan het rijden was ? Dit was helemaal in het begin van de fotoshoot ! Toeval bestaat niet, maar dat je elkaar dan na zo'n lange tijd ook nog TE paard tegenkomt en dan precies daar in de DD..........
Ik hoop dat van deze ontmoeting een foto is gemaakt !

ukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 15:08

andamoon schreef:
Heeft er één van de fotografen een foto gemaakt van Grafito en Monique, terwijl daar een andere schimmel met een man erop bijstond, die toevallig ook in de DD aan het rijden was ? Dit was helemaal in het begin van de fotoshoot ! Toeval bestaat niet, maar dat je elkaar dan na zo'n lange tijd ook nog TE paard tegenkomt en dan precies daar in de DD..........

Ja! Die heb ik, wil je even je e-mail pb'en dan mail ik ze door:j

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 15:18

Ik heb denk ik wel die andere schimmel met die man op de foto staan, met zo'n bruin groen dekje, maar niet van Grafito erbij. Ben wel benieuwd welk verhaal daar achter zit ;)

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 15:58

ukie schreef:
andamoon schreef:

Ja! Die heb ik, wil je even je e-mail pb'en dan mail ik ze door:j

Ik heb je mijn e-mail gepb't. Ik hoop dat je ze aan mij kunt sturen. Super hoor !!! dank je wel :j

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:00

MoonWencke schreef:
Ik heb denk ik wel die andere schimmel met die man op de foto staan, met zo'n bruin groen dekje, maar niet van Grafito erbij. Ben wel benieuwd welk verhaal daar achter zit ;)

Ik weet eerlijk gezegd niet meer wat voor kleur dekje hij onder zijn zadel had liggen. Wel dat het een vliegenschimmel was met een oudere man..... Hijzelf dacht dat hij iemand had horen zeggen dat ze een foto maakte van deze toevallige ontmoeting. Ik zag hem aan komen rijden en dacht die ken ik !! Bleek het iemand te zijn waarvan we geen adres meer hadden en die we al jaren niet meer gezien hadden...... Een goed bekende uit de paardensport en die kom je dan TE paard daar op die plek midden in de DD tegen.... toeval bestaat niet :n

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:10

Cchanny schreef:
Marlinda schreef:
Wat hebben wij ontzettend veel stiekeme meelezers? x'D *verbaasd* :oo

Ik weet niet of ik vandaag al iets kan laten zien, moet nog veel doen. :P

Ben niet stiekem hoor :P
Heb ook al vaker gepost.

Echt prachtige foto's! :~

ik ben fan van Monique met Grafito en Frank met Des :D dus dan krijg je dat :P

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:14

10 april mag Sam in the picture. Dan ga ik mijn eerste ITP maken van hem! ;)

Animal_ABC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:17

Ik was er zondag ook, maar niet offcieel, wij waren er met de honden en hebben jullie in de verte bezig gezien. Vond het wel spijtig dat er een paar keer te paard door de hondenlosloopzone gecrosst werd. Voor ons geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat het voor somige hondeneigenaars best lastig was... het is daar zo groot, de hondenlosloopzone is maar een relatief klein stuk, ruimte genoeg om ergens anders corss-foto's te maken, met bovendien minder storende dingen op de achtergrond. Maar goed, genoeg gezeur, even mijn "dressuur- en springpony" delen ;)

Afbeelding

Afbeelding

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:24

Animal_ABC dat is zeker niet express gedaan, want als men het weet gebeurt dit echt niet. Kun je aangeven hoe men kan zien dat het een hondenlosloopzone is ? Of vraag ik nu iets raars ?
Wat een gave foto's !!!

idefix4 schreef:
10 april mag Sam in the picture. Dan ga ik mijn eerste ITP maken van hem! ;)

Ik zal er dan ook weer zijn met Grafito en misschien als ze het willen met nog wel een paard ! Sam is prachtig en kan zo voor een PRE doorgaan, dus met die foto's komt het helemaal goed :j Knap paard en amazone. Daar kunnen alleen maar mooie plaatjes van komen _/-\o_

Animal_ABC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:27

Er stond een hele rij paaltjes, die staan trouwens ook op veel foto's zag ik ;) Achter die paaltjes mogen honden los, daarbuiten niet. De bokt-groep stond net buiten die paaltjes zeg maar. Het is niet mijn bedoeling om moraalridder te spelen hoor, voor onze honden is het ook geen probleem, die zijn onze en andere paarden gewend.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:27

Cchanny schreef:
Marlinda schreef:
Wat hebben wij ontzettend veel stiekeme meelezers? x'D *verbaasd* :oo

Ik weet niet of ik vandaag al iets kan laten zien, moet nog veel doen. :P

Ben niet stiekem hoor :P
Heb ook al vaker gepost.

Echt prachtige foto's! :~

Ariebombarie schreef:
ik ben fan van Monique met Grafito en Frank met Des :D dus dan krijg je dat :P

Thks ;) Ik wil ook graag foto's van Frank met Des zien :j

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:28

Animal_ABC schreef:
Er stond een hele rij paaltjes, die staan trouwens ook op veel foto's zag ik ;) Achter die paaltjes mogen honden los, daarbuiten niet. De bokt-groep stond net buiten die paaltjes zeg maar. Het is niet mijn bedoeling om moraalridder te spelen hoor, voor onze honden is het ook geen probleem, die zijn onze en andere paarden gewend.

Ik heb die paaltjes inderdaad gezien. Mochten we de volgende keer weer daar zijn zal ik er doordat je dit nu hebt vertelt zeker rekening mee houden !

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:32

Animal_ABC schreef:
Ik was er zondag ook, maar niet offcieel, wij waren er met de honden en hebben jullie in de verte bezig gezien. Vond het wel spijtig dat er een paar keer te paard door de hondenlosloopzone gecrosst werd. Voor ons geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat het voor somige hondeneigenaars best lastig was... het is daar zo groot, de hondenlosloopzone is maar een relatief klein stuk, ruimte genoeg om ergens anders corss-foto's te maken, met bovendien minder storende dingen op de achtergrond. Maar goed, genoeg gezeur, even mijn "dressuur- en springpony" delen ;)

Afbeelding

Afbeelding

Zo mee eens! Wijs eens een plek aan, waar je als paardeneigenaar wel even door het water mag plenzen? Dit is één van de 3 plassen in de duinen. Alledrie liggen ze in een hondenloslooproute. Tot in den treure besproken. Ik heb nog nooit problemen ervaren met hondeneigenaren daar. Er is altijd zeer veel begrip onderling. Ik word dan ook verdrietig dat jij hier op deze gezellige site er over gaat lopen zeuren. Je wil niet weten hoe vaak ik hele hondenverenigingen op de paardenroutes tegenkom, die ook allemaal loslopen.
Wat mij betreft verdwijnen die paaltjes zo snel mogelijk. Laten we de natuur nu eens niet in hokjes verdelen en elkaar gewoon respecteren. Ieder zijn lol toch?
Laatst bijgewerkt door idefix4 op 08-03-11 16:33, in het totaal 1 keer bewerkt

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 16:33

andamoon schreef:
Animal_ABC schreef:

Ik heb die paaltjes inderdaad gezien. Mochten we de volgende keer weer daar zijn zal ik er doordat je dit nu hebt vertelt zeker rekening mee houden !

Ik kan het me wel voorstellen ja :) Maar helaas was het water net binnen de paaltjes, dus ach ik zag daar het probleem niet zo van in.

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 17:20

En, op door het water crossen na, werd het meeste in de 'hondenvastlooproute' gefotografeerd ;)

Waar ik me, en vele anderen met mij, zich dan aan ergerden zondag, was dat er 1 hond was, die de hele tijd achter de paarden aan renden en lastig viel, terwijl wij ons af vroegen wie de eigenaar van deze hond was, want er werd totaal niet ingegrepen. Denk dat ie een kwartier/half uur zo rond heeft gelopen, totdat een vrouw hem pakten, sloeg met haar riem (waarom weet ik ook niet), en vervolgens meenam.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 18:31

boooo schreef:
smeetjoew schreef:
Grafito en Jauke samen spetteren.

Afbeelding

*Valt binnen*
Wat een PRACHT foto! _/-\o_

Idd mag je trots op zijn! vind het echt een geweldige foto :D

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 21:32

Ik heb jullie nog wel gemeld dat het midden in het hondenlosloopgebied was ;)

Ik zie weer prachtige plaatjes voorbij komen! Een van de dames heeft ook nog een paar foto's gemaakt van mij en mijn tinker, zou ik die misschien kunnen zien?
Overigens denk ik te weten wie die man op die schimmel is, ik zal het hem eens vragen!

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 21:37

_Dune_ schreef:
Ik heb jullie nog wel gemeld dat het midden in het hondenlosloopgebied was ;)

Ik zie weer prachtige plaatjes voorbij komen! Een van de dames heeft ook nog een paar foto's gemaakt van mij en mijn tinker, zou ik die misschien kunnen zien?
Overigens denk ik te weten wie die man op die schimmel is, ik zal het hem eens vragen!

Dat was ik. :D Nog niet aan toegekomen om die foto's op te zoeken. :n

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 21:41

:wave: het heeft geen haast he! Ik zie ze wel een keertje verschijnen, ik vind het allang leuk dat je foto's hebt gemaakt!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 21:41

Hi, dat van dat losloop gebied wist ik.
Aangezien ik net voor de shoot met Tobago...
Afbeelding
Deze hier nog even een plezier moest doen, voor hij uren in de trailer moest wachten..... :+ .

Rij vaak in de duinen en kom dus inderdaad nooit in de plassen, omdat die in de losloop gebieden liggen.
(terwijl mijn beide pony's geen problemen hebben met honden, zolang die niet echt tussen de benen lopen.)

Maar voor deze shoot heb ik met Toobs ook alle regels overtreden 8-) }> , moest een keer kunnen vond ik.

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 22:03

Je mag daar ook gewoon met je paard komen hoor, geen probleem. Het stuifzand is namelijk vrij toegankelijk voor paarden, ook het losloopgebied bij Bosch en Duin. Bij de ijsbaan (vlakbij de roestelberg) mag je weer niet komen met je paard. Dit ligt namelijk niet op de ruiterroute en niet op het stuifzand gebied.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 22:21

Ja, maar het is niet verstandig op een mooie zondag, als je iedereen te vriend wilt houden,
zeker niet in volle galop..... }> :+ (wat we zondag dus wel deden }> 8-) ).
Ik blijf dus altijd de hondemensen beetje mis of stap er daar doorheen, aangezien je er toch langs moet als je
bij Bosch en Duin eruit wilt om stukje buiten om te rijden.
Heb dus ook nooit deze plas gebruikt met mijn paarden, hoewel het denk ik op een niet vakantie doordeweekse dag
geen enkel probleem zal zijn, want dan is er letterlijk en figuurlijk geen hond in de duinen. :D .

marjonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 01:58

Tja, vond het ook wel l*llig om zo hard tussen die mensen door te galopperen maar met een frisbee tussen de benen van tante Es kon ik het toch echt niet helpen... :D

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 09:45

Het is goed dat we rekening houden met elkaar en volgens mij verliep dat afgelopen zondag heel goed verder !
Prachtig gebied, mooie natuur. Heerlijk om met je paard of hond te kunnen zijn :j
Ook een prachtige lokatie om foto's te maken *D
Hieronder nog één foto spammen van Grafito, toen ik hem had afgezadeld en hij los in het zand liep...
Afbeelding