Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
andamoon schreef:Heeft er één van de fotografen een foto gemaakt van Grafito en Monique, terwijl daar een andere schimmel met een man erop bijstond, die toevallig ook in de DD aan het rijden was ? Dit was helemaal in het begin van de fotoshoot ! Toeval bestaat niet, maar dat je elkaar dan na zo'n lange tijd ook nog TE paard tegenkomt en dan precies daar in de DD..........
Ik hoop dat van deze ontmoeting een foto is gemaakt !
ukie schreef:andamoon schreef:Heeft er één van de fotografen een foto gemaakt van Grafito en Monique, terwijl daar een andere schimmel met een man erop bijstond, die toevallig ook in de DD aan het rijden was ? Dit was helemaal in het begin van de fotoshoot ! Toeval bestaat niet, maar dat je elkaar dan na zo'n lange tijd ook nog TE paard tegenkomt en dan precies daar in de DD..........
Ik hoop dat van deze ontmoeting een foto is gemaakt !
Ja! Die heb ik, wil je even je e-mail pb'en dan mail ik ze door:j
MoonWencke schreef:Ik heb denk ik wel die andere schimmel met die man op de foto staan, met zo'n bruin groen dekje, maar niet van Grafito erbij. Ben wel benieuwd welk verhaal daar achter zit
Cchanny schreef:Marlinda schreef:Wat hebben wij ontzettend veel stiekeme meelezers? x'D *verbaasd*![]()
Ik weet niet of ik vandaag al iets kan laten zien, moet nog veel doen.
Ben niet stiekem hoor
Heb ook al vaker gepost.
Echt prachtige foto's!
idefix4 schreef:10 april mag Sam in the picture. Dan ga ik mijn eerste ITP maken van hem!
Cchanny schreef:Marlinda schreef:Wat hebben wij ontzettend veel stiekeme meelezers? x'D *verbaasd*![]()
Ik weet niet of ik vandaag al iets kan laten zien, moet nog veel doen.
Ben niet stiekem hoor
Heb ook al vaker gepost.
Echt prachtige foto's!
Ariebombarie schreef:ik ben fan van Monique met Grafito en Frank met Desdus dan krijg je dat
Animal_ABC schreef:Er stond een hele rij paaltjes, die staan trouwens ook op veel foto's zag ikAchter die paaltjes mogen honden los, daarbuiten niet. De bokt-groep stond net buiten die paaltjes zeg maar. Het is niet mijn bedoeling om moraalridder te spelen hoor, voor onze honden is het ook geen probleem, die zijn onze en andere paarden gewend.
Animal_ABC schreef:Ik was er zondag ook, maar niet offcieel, wij waren er met de honden en hebben jullie in de verte bezig gezien. Vond het wel spijtig dat er een paar keer te paard door de hondenlosloopzone gecrosst werd. Voor ons geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat het voor somige hondeneigenaars best lastig was... het is daar zo groot, de hondenlosloopzone is maar een relatief klein stuk, ruimte genoeg om ergens anders corss-foto's te maken, met bovendien minder storende dingen op de achtergrond. Maar goed, genoeg gezeur, even mijn "dressuur- en springpony" delen![]()
andamoon schreef:Animal_ABC schreef:Er stond een hele rij paaltjes, die staan trouwens ook op veel foto's zag ikAchter die paaltjes mogen honden los, daarbuiten niet. De bokt-groep stond net buiten die paaltjes zeg maar. Het is niet mijn bedoeling om moraalridder te spelen hoor, voor onze honden is het ook geen probleem, die zijn onze en andere paarden gewend.
Ik heb die paaltjes inderdaad gezien. Mochten we de volgende keer weer daar zijn zal ik er doordat je dit nu hebt vertelt zeker rekening mee houden !
_Dune_ schreef:Ik heb jullie nog wel gemeld dat het midden in het hondenlosloopgebied was![]()
Ik zie weer prachtige plaatjes voorbij komen! Een van de dames heeft ook nog een paar foto's gemaakt van mij en mijn tinker, zou ik die misschien kunnen zien?
Overigens denk ik te weten wie die man op die schimmel is, ik zal het hem eens vragen!