Nanne schreef:Dat is ook een goede!Heb twee setten! Alleen wat willen de vega's er dan opgooien?Bij de C1000 is lekker vega spul . Van die burgers en schnitzels etc
Ik neem Rode Eristoff en 10 blikjes red bull mee, of is dat weer teveel?Had er vorige keer ook 10 mee en had er nog 5 over ofzo
hey.neem mijn nieuwe luchbed wel mee.Ik zal ook wel wat lekkers mee nemen.Als je hulp nodig hebt moet je het maar even aangeven.
Zullen we even een compleet lijstje maken? Even overzicht over alles alvast Komen op de meeting(dikgedrukt is blijven slapen)Negra_Lover-AmyWat neemt ieder mee?Amy - Rode Eristoff en vooraad red bull
Zullen we even een compleet lijstje maken? Even overzicht over alles alvast Komen op de meeting(dikgedrukt is blijven slapen)Negra_Lover-AmyIlona21Wat neemt ieder mee?Amy - Rode Eristoff en vooraad red bull
LIJST NANSMEETING schreef:Wie komt? Slapen = :Negra_Lover - Amy Maysie - Maysoon Wat neemt ieder mee?Amy - Rode Eristoff en vooraad red bullAnders kan ik altijd ngo vega spul meenemen ofzo
Bij de Appie hebben ze ook lekker vegaspul!Enne... naamplaatjes, jullie herkennen me toch wel? Klein en de enige met rood haar.
Fiffill schreef:Bij de Appie hebben ze ook lekker vegaspul!Enne... naamplaatjes, jullie herkennen me toch wel? Klein en de enige met rood haar. *kijkt in profiel* En iets van Swafje Nee Bente jou kunnen we niet missen !
LIJST NANSMEETING schreef:Wie komt? Slapen = :Negra_Lover - Amy Maysie - Maysoon Marjoow - Marjolijn Wat neemt ieder mee?Amy - Rode Eristoff en vooraad red bullMarjoow - JillZ!Dit is 5/6 juni toch?
Nans, mag ik dan wel je precieze adres? Willen mijn ouders graag weten, en al helemaal als ik blijf slapen
LIJST NANSMEETING schreef:Wie komt? Slapen = :Negra_Lover - Amy Maysie - Maysoon Marjoow - Marjolijn Bella - Wat neemt ieder mee?Amy - Rode Eristoff en vooraad red bullMarjoow - JillZ!