Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjolvir schreef:Wel meegekeken hier niet gepost.
Goed nieuws, na iets idioots...
Maandag had stalgenootje ongevraagd (er heeft nog nooit iemand ongevraagd een paard van mij in de paddock gezet) mijn zwarte los gegooid in de paddock!
Aangezien die dus al even stil staat (en al dikke 2 wkn niet meer in de wei, wegens verzopen weiland), is die natuurlijk gigantisch uit zijn stekker gegaan.
Nou had hij voor blessure (daarom waren we aan de stapperdestapperdestap), maar na losgooien had ie dus achter een dik been (vloek vloek vloek)
Dinsdag meegesleept naar kliniek, voor was goed!!! Jippiieeeee!!!!!
Achter toen meteen nagekeken, gelukkig pezen etc. goed, mag volgende week weer aan de slag met zwartje.
Ole!!!! Jippie!!! joehoe!!!
(P.s. Stalgenootje leeft nog ondanks dat ik haar maandag wel kon wurgen)
Sjolvir schreef:Wel meegekeken hier niet gepost.
Goed nieuws, na iets idioots...
Maandag had stalgenootje ongevraagd (er heeft nog nooit iemand ongevraagd een paard van mij in de paddock gezet) mijn zwarte los gegooid in de paddock!
Aangezien die dus al even stil staat (en al dikke 2 wkn niet meer in de wei, wegens verzopen weiland), is die natuurlijk gigantisch uit zijn stekker gegaan.
Nou had hij voor blessure (daarom waren we aan de stapperdestapperdestap), maar na losgooien had ie dus achter een dik been (vloek vloek vloek)
Dinsdag meegesleept naar kliniek, voor was goed!!! Jippiieeeee!!!!!
Achter toen meteen nagekeken, gelukkig pezen etc. goed, mag volgende week weer aan de slag met zwartje.
Ole!!!! Jippie!!! joehoe!!!
(P.s. Stalgenootje leeft nog ondanks dat ik haar maandag wel kon wurgen)
lifaya schreef:Leuk topic , jammer dat mijn fotos er niet tussen staan maar begrijpelijk, iedereen heeft die dag werkelijk prachtige fotos gemaakt![]()
zie dat karen en ivonka's fotos duidelijk in de smaak vallen, kom ze in elk gemaakt topic meerdere keren tegen