Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Morris schreef:Ehhh, nee dat valt wel mee. Maar ik ben bang dat ik een verjaardag 's avonds heb, of nog erger 's middags.
Bf, wil etentje houden, en dat zal waarschijnlijk de 18e zijn.
Ik zal nog even praten als brugman.
Breghje schreef:Helemaal goed Do!! Terug thuis kom je altijd wel, er is altijd wel iemand die je haalt...Edit: brengt dus. Weten je ouders dat je bij een stel losgeslagen idioten taart gaat eten of heb je die details maar achterwege gelaten.....
![]()
dolor schreef:Breghje schreef:Helemaal goed Do!! Terug thuis kom je altijd wel, er is altijd wel iemand die je haalt...Edit: brengt dus. Weten je ouders dat je bij een stel losgeslagen idioten taart gaat eten of heb je die details maar achterwege gelaten.....
![]()
heb de details maar achterwege gelaten
dolor schreef:zal wat wezen als iedereen zich op de dag zelf pas bedenkt dat ze nog niet het hele adres hebben. zie er sommige nog wel voor aan dat ze dat pas merken als ze al halverwege zijn
Breghje schreef:dolor schreef:zal wat wezen als iedereen zich op de dag zelf pas bedenkt dat ze nog niet het hele adres hebben. zie er sommige nog wel voor aan dat ze dat pas merken als ze al halverwege zijn
*voelt zich verder absoluuuuut niet aangesproken*
Maar zit A-L niet nog met haar ass in Egypte?