Oja . Hm, deze maand is mijn salaris alweer bijna op, ik heb een nieuwe auto die erg veel wegenbelasting kost. Maar volgende maand kan ik er wel geld voor vrijmaken.
leuk zeg!! wat voor auto is het ? hahha..hmmm ik ken dat probleem,, maandag een scooter gekocht ,, en mijn salaris word altijd de 15e pas gestort..( zo'n vage datum) dus het liefst daarna :D doeegg
jaa dat wil mijn pappie ook wel geven maar _Mel waar woon jij precies dan ?? want anders als we nog naar delft gaan kunnen we natuurlijk beter kijken of wij samen wat kunnen regelen
eggtt !!!:O ik woon ook in de leyens......nee dit kan niet ik woon kadelaan bij de tjalk... whahaha omg dit is egt dom ... had ik denk ik beter gewoon al eerder kunnen vragen
whahah,, daar zat ik ook op dansen en me beste vriendinne zin daar nu aant dansen ... nou zou makkelijker miss worden als we nog gaan,, dat we niet net als vorige keer bijna alleen moesten met OV
Helaas kost mijn auto wel iets meer aan wegenbelasting dan de scooter (die ik overigens ook nog heb, die blijft voor de mooie dagen). Ik heb een Jeep Grand Cherokee Laredo uit '97, een echte droombak die ook nog eens flink mag trekken. En een flinke slok benzine lust, dat ook. Dus als julie hem rond zien tuffen (ik kom nog wel eens in Zoetermeer) zwaai maar even. Nu is hij nog enkel bordeauxrood, binnekort komt er een sticker met "Fragotrans Paardenvervoer" op de achteruit.
jaa okee daar betaal jij meer voor maarja ,,, ik denk dat ook dat ik wel heel wat minder verdien per maand hahah ik zal kijken of ik je een keer zie en dan ga ik heel erg zwaaien ...( en dan denk jij jesus wies dat nou weer )
Ti_Amo
Geplaatst: 12-12-09 21:03
kan iemand mij de link sturen van het zoetermeerderstopic ?