Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SuperSmurf schreef:haha ja vind ik ook. En ik doe normaal helemaal niet aan bokt meetingsNou dat zegt toch wel even genoeg he dames
SuperSmurf schreef:haha ja vind ik ook. En ik doe normaal helemaal niet aan bokt meetingsNou dat zegt toch wel even genoeg he dames
Niseyra schreef:W_W hallo jij moet de Groningers komen vertegenwoordigen!
Dit wordt ook mijn eerste meeting trouwens
Arethe schreef:Jullie beschouw ik allemaal als oude garde hoor.
Jullie zitten erbij sinds ik er ook zit.
Moet eerlijk zeggen dat ik moeite had om het te zeggen om dit soort dingen te voorkomen. Wil niet dat iedereen zich aangesproken voelt, alhoewel dat natuurlijk niet te voorkomen valt.
Diegene die ik zelf niet als oude garde beschouw zijn toch wel miss vosj en 0maris0.
Maar dat wil niet zeggen dat ik vind dat ze niet mogen komen, wilde alleen weten wat jullie ervan vonden.
Ik ga nu weg, zullen we vanavond hier verder op in gaan?
Groetjes
Ps bedoel het niet banketstaaf hoor, echt niet!
W_W schreef:Oh en trouwens, voor mijn gevoel zit Maris er ook al eeuwen bij
saden schreef:Niseyra Ik kan de auto van mijn moeder lenen ( zuipt niet zoveel als onze Jeep) Ik kom je wel een keer halen. (spreken we nog wel even af.)
W_W schreef:saden schreef:Niseyra Ik kan de auto van mijn moeder lenen ( zuipt niet zoveel als onze Jeep) Ik kom je wel een keer halen. (spreken we nog wel even af.)
Nu word ik wel erg verleid te komen, aangezien jullie vanuit groningen komen... Als ik mee kan rijdenBlijven jullie ook slapen?
Hoeveel moeten we bijleggen voor de bbq? Moeten we zelf drank meenemen? Dit is voor mij nog niet duidelijk...
Het is 26 juli toch!? Gaan we ook naar dat paardending, of alleen BBQ en Alcohol (voor de niet BOB's)
@ Maris; volgens mij zit je er dan langer dan ik