Ik weet wel waar het is. Uitgaan in Den Bosch doe je bij:Mell's PlaceStationsplein 89 --------------> bij het station dus 5211BM Den Bosch0736890226
nee dat klopt ik had nog ff wat beter gekeken maar kon het ook niet echt duidelijk krijgen....miss dan toch nijmegen. we komen dan alleen wel iets boven het afgesproken bedrag uit....
Goed idee ff vragen - welke dagen het kan- hoeveel personen minimaal (we moeten altijd rekening houden met 3 a 4 aflmelders is mijn ervaring met meetings)- de kosten
nou ik ben benieuwd of dat dit iets is dan. vraag dan ook even wat het kost. ik kon het teminste niet vinden op de site
op de site van kroegenweb staat dit. maar ik weet niet of dit via mell place gaat. Anders zal ik nog wel even via google kijken
oke nou 25 euro is nog best te doen. al hou ik niet zo van choco maar ik weet wel wie daar wel van houd
heb link gevonden voor bon bons maken in den bosch. Het is bij pink lemon in de binnenstad. Kosten 25 euro http://www.pinklemon.nl/workshops.html
xxxmarexxx schreef:oke nou 25 euro is nog best te doen. al hou ik niet zo van choco maar ik weet wel wie daar wel van houd Jelle zeker Mij maakt db of nijmegen niets uit, beide even ver weg.Ik heb wel voorkeur voor de plek waar je het makkelijkste met de auto kan komen, daar ik niet een trein instap
nou dat moet denk ik wel lukken. toch?@ CM: ik weet niet of jelle ook van choco houdt maar hier thuis houden ze er ook van dus heb genoeg fans dan denk ik haha
Jelle is net een vrouw,dat weet je toch Dus ja die is dol op chocolade Weet je nog die koekjes met chocolade die zo naar m riepen op het reading dagje bij mij