zondag 8 juni zal ik wel niet vrij zijn, aangezien zondag vaak een van de drukste dagen zijn.. maar wens jullie wle heel veel plezier en volgende meeting zal ik erbij zijn! nu te kortaf...
Hé maar weet iemand al waar we pannekoeken gaan eten..iemand beetje thuis in Utrecht toevallig? Anders wil ik het wel even regelen als zeker ik met hoeveel we komen...reserveer ik vrijdag daarvoor ofzo alvast.
Eline, gaan je ouders je niet meer brengen? Als je nu gewoon van Deventer naar Zwolle gaat. Dat overleef je wel. En dan gaan we vanaf Zwolle samen verder. Heb je vanaf Zwolle ook korting want ik heb ov
Franse uiensoep, gegratineerd met oude kaas € 4,00 Soep van de dag € 3,50 Zelfgemaakte erwtensoep met rookworst (okt-mrt) € 4,00 Stokbrood met kruidenboter € 2,55 Rauwkostsalade € 3,40 Griekse salade € 4,35 Poffertjes (tot 17.00 uur) € 3,05
Omelet naturel (drie eieren) € 5,70 Omelet met kaas € 6,70 Omelet met ham € 6,70 Omelet met spek € 6,70 Omelet met ham en kaas € 7,70 Omelet met spek en champignons € 7,70 Omelet met tomaat, ui en champignons € 8,70 Omelet met ham, kaas en champignons € 8,70 Canadese omelet met spek, ham, champignons, ui, kaas en apart geserveerd curry saus € 9,70 Oostenrijkse omelet met ossenhaas, uitjes en champignons € 9,70
Pannenkoek met tomaat, ui en champignons € 9,35 Pannenkoek met ham, kaas en champignons € 9,35 Pannenkoek met ham, kaas en ui € 9,35 Pannenkoek met ham, kaas en ananas € 9,35 Pannenkoek met spek, kaas en champignons € 9,35 Pannenkoek met spek, kaas en ananas € 9,35 Pannenkoek met salami, kaas en paprika € 9,35 Pannenkoek met perzik, Kirsch, ijs en slagroom € 9,35 Pannenkoek met advocaat, banaan en slagroom € 9,35 Pannenkoek met appel, rozijnen en Marasquin € 9,35 Pannenkoek met honing, nootjes, mandarijnen en slagroom € 9,35 Pannenkoek met chocoladesaus, ijs en slagroom € 9,35 Pannenkoek met mocca-caramelsaus, ijs en slagroom € 9,35 Pannenkoek met aardbeiensaus, ijs en slagroom € 9,35 Pannenkoek met appel, kaneelijs, kaneellikeur en slagroom € 9,35
Amstel € 2,05 Bier van de tap € 2,05 Wieckse Witte, Palm, Bier van de Maand € 2,30 Bier van de tap 1/2 liter € 4,10 Alcohol vrij bier € 2,05 Wijn per glas (rood, wit of rosé) € 2,40 Karaf wijn (rood, wit of rosé) € 9,60 Fles wijn (rood, wit of rosé) € 14,40 Cider per glas € 2,40 Karaf Cider € 9,60 Fles Cider € 14,40 Sherry (medium of dry) € 2,70 Martini (rood of wit) € 2,70 Port (rood of wit) € 2,70 Jenever (jong of oud) € 2,70 Bessenjenever, Vieux of Gin € 2,70 Advocaat, Kaneellikeur € 2,70 Cognac, Whiskey, Cointreau, Grand Marnier, Baccardi, Tia Maria, Bailey's, Amaretto, Pisang Ambon, Kahlua, Vodka, Sambuca, Calvados € 4,15
Coupe Simple; vanille ijs met slagroom € 4,15 Kinderijsje met verrassing € 3,00 Sorbet; een ouderwets grote sorbet met vanille-,aardbeien- en bananenijs, vruchten en slagroom € 5,10 Dame Blanche; chocolade-, straciatella- en vanilleijs met warme chocoladesaus en slagroom € 5,10 Coupe Pecan; pecan-caramel ijs met mocca-caramelsaus en slagroom € 5,10 Bananensplit; bananen- en vanille ijs, advocaat en slagroom € 5,10 Coupe d'Amour; 7 soorten ijs, vruchten en slagroom voor 2 personen …… € 7,55 Coupe Tropical; vanille-, bananen- en sinaasappelijs, Cointreau en slagroom € 5,10 Coupe Muntkelder; kaneelijs, -likeur, warme appeltjes, rozijnen en slagroom
Ik weet nu niet of ik wel of niet mee kan maar waarscheinlijk niet omdat het volgende week al is en ik heb eerder nieuwe cap en werkschoenen nodig dan een ritje naar utrecht.. Baal er zo van want ik wou zo graag mee
M'n vader wou me eigenlijk mee hebben naar Dordrecht naar familie. Maar heb gezegt dat de meeting al langer vast stond, al vanaf vorig jaar volgens mij!