[Besloten] Zeeuwen week naar de Veluwe 2008

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole85

Re: [Besloten] Zeeuwen week naar de Veluwe 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 11:42

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 12:20

Sommige mensen moeten echt van hun vakantie stress af Clown

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 11:19

Zo, vannacht terug gekomen van 2 weken frankrijk, dus nu ga ik mijn focussen op vrijdag Tong uitsteken Even laatste dingetjes regelen/kopen enzo, hoefsmid even bellen..... Komt goed!

Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 15:44

Nicole85 schreef:

Nou dat wordt een regendeken mee vrees ik...

Ik heb de dekjes die mee moeten en de fijne singel al gewassen klaarliggen, met daarbij mijn zadeltasjes. De rest pak ik donderdag wel bij elkaar en de paardenspullen vrijdagochtend. Ik heb al wel mijn zadel, hoofdstel en laarzen gepoetst, ik wil niet dat jullie denken dat ik een slodder ben hoor. Clown

Van mij mag het wel zover zijn hoor, de trailer is geregeld en hij heeft net rondom nieuwe banden gekregen. Ik moet alleen nog even vragen of ie zaterdag kan blijven (Nicole en Shanti gaan natuurlijk helaas zondag al terug) en Jan vindt het onzin om 2x met een lege trailer te rijden als er maar 1 dag tussen zit. De kosten van een extra dag huur wegen daarbij voor hem wel op tegen het mindere brandstofverbruik en tijdwinst.

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 15:56

Het weer is minder geworden helaas..
Eerst zag het er zonniger uit..

We wachten wel af Lachen
Kan meevallen hoor!

nickynicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 16:03

ach met heeeel erg warm weer is het ook nix. Misschien wordt het nog wel beter dan wat ze nu afgeven (blijft hopen)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 16:05

Ik heb geen regendekens, alleen een uitrijding, maar die vind ik te warm. Gewoon lekker in het giet weer buiten hobbelen, neem wel een zweetdekentje voor dr mee.

Dingetjes heb ik nog niet gepakt verder, dat komt wel. Dat van het invetten en schoonmaken is wel een idee, dat is een heeeeel tijd geleden Clown (langleven de wintec!).

Dinsdag nog even de hoefsmid om haar voetjes bij te werken, en langzaam maar zeker wat dingetjes bij elkaar pakken. Gisteren een buitenritje van 1,5 uur gemaakt, en heb nu spierpijn Clown Twee weken niet paardrijden en daarna gelijk een wat langere rit is best heavy haha *LOL* Toch nog even door oefenen voor vrijdag.

Woei, wel zin in Lachen

Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 16:10

Tancreda4 schreef:
Ik heb geen regendekens, alleen een uitrijding, maar die vind ik te warm. Gewoon lekker in het giet weer buiten hobbelen, neem wel een zweetdekentje voor dr mee.

Ik heb wel een rij regendeken, maar die bedoelde ik niet Nagelbijten / Gniffelen Bedoelde een gewone voor op de wei, mevrouw is van suiker hoor. Knipoog En inderdaad evt. ook nog maar een zweetdekentje mee. (Gaat op zoek naar een verhuiswagen...)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 19:07

Ow, op die fiets. Nou ja, die heb ik niet, dus ze moet het er maar mee doen. Hier staan ze oko gewoon in de regen, of bij heel slecht weer op stal. Ben er wel wat huiveriger mee geworden vanwege dat hoest gedoe van de afgelopen maanden, maar ze staan altijd nog blij te grazen in de regen...

Trailer laden blijft helaas nog een probleempje. Lukt wel, maar ech blij wordt ze er niet van. Hopelijk gaat dat een beetje goed komen...

Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 19:14

Tuurlijk gaat het goed! Deurtje voor open, lekker baal hooi erin hangen... en zeggen dat ze op vakantie gaat. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 19:34

Ingrid, gewoon rustig en duidelijk blijven met laden, let op je lichaamstaal, zorg voor voldoende (rustige) hulp, en het komt wel goed Ja Lachen

Ik vind de voorspellingen voor Wolfheze eigenlijk wel aardig. Begin volgende week nog twee dagen goed weer. Dus dat zien we dan wel. Ik neem geen regendeken mee Clown Heb er wel een Vork Maar die van mij zijn het gewend Haha!

Waar ik nog aan moest denken : Nemen we nog wat (bord)spelen mee? Heeft iemand nog wat leuks liggen?

Verder ga ik donderdag alles pakken. Zal m'n broer eens smssen voor wanneer we auto's kunnen ruilen Clown Haha!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 16:26

Ik heb geen bordspellen in huis Bloos Maar ehh Maya je hebt me twister beloofd he Tong uitsteken
Nou vervoer is nu helemaal rond, we kunnen trailer van stalgenoot lenen Lachen

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 16:56

Bordspellen Tong uitsteken
Ik haat spellen Schijnheilig

Ik heb vanmiddag boodschapjes gehaald voor Veluwe Ja
Ik heb nog 3 kaarzen meegenomen bij Xenos, anti mug Tong uitsteken

Rosé bier ook gehaald Ja

Donderdag inpakken en ik ben er klaar voor Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:01

Ohw. Goed dat ik dit topic nog bijlees dan. Wilde net op pad gaan om die trailer te gaan bietsen bij een kennis. Had nl nog niks gehoord van ze. Maar dan is het niet meer nodig.

Nicole : dan ga jij maar een boekje lezen of tv kijken Tong uitsteken Als het regenachtig is ofzo dan is een spelletje best leuk Clown Haha!

Maar had ik Twister beloofd? *Zet op de lijst* En dan neem ik verder nog wel iets mee... Clown Trivial Persuit ofzo... zal wel eens in de kast kijken Clown Haha! En verder Rummikub Vork

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:06

Gezellig Clown *LOL*

Ik kan zo slecht tegen mijn verlies Huilen van het lachen
Wordt dan echt "link" *LOL*

Je hebt daar dus wel een tv Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:08

Ja Haha!

Ooh.. Eneeh Schijnheilig Ik wou graag Project Catwalk kijken Bloos Maandagavond om half 10. Voor de rest volg ik eigenlijk niks speciaals... Clown Haha!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:15

Maya toch, hoe kon je dat nou vergeten, op de tweede pagina notabene Bloos!

Maya schreef:
Duivel

Astu!

[img]*hier stond belachelijk plaatje van twister*[/img]

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:16

Ooh ja, kom ik weer met m'n belachelijk vragen hoor, maar hebben ze daar een waterkoker en een magnetron? Bloos

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:26

Ik zal kijken wat voor spellen wij nog hebben liggen Lachen Disney triviant of zoiets *LOL* Verder nog even wat wijn scoren. Vanochtend even langs divoza gegaan voor een singeltje en een vliegenuitrijdekentje, dus we zijn klaar. Hoefsmid is ook weer geweest vandaag.

Wordt langzaam wel wat zenuwachtig vanwege vervoer. Alleen met mijn papsie (= niet echt van paarden) voor het eerst met vos over langere afstand. Brr. En we hebben een oud trailertje met zijl dus met wat regen en wind zal ze dat niet echt leuk gaan vinden ben ik bang.... *hoopt op zon* Vork

Wat ik nog wilde vragen, ik neem het paspoort van vosje natuurlijk mee, maar nemen jullie dat ook mee op pad? Nee toch? Moet ik naast paspoort nog wat gegevens spullen van haar meenemen? Onze dierenarts gegevens of iets dergelijks? Bloos

Heb vandaag al mijn poetsbak volgestopt met poetsspullen en wondverzorgingsspul (= veel Bloos) en de dekentjes in een opbergbox gepropt. Langzaam maar zeker wat dingetjes aan het pakken dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:31

Ingrid : Paspoort neem ik alleen mee voor de trailerreis en eventuele DA-aantekeningen (niet dat het nodig is hopelijk). Qua buitenrijden neem ik het verder niet mee.

Je zou, als je dat wat zekerder maakt, wel het nummer van je eigen DA kunnen opschrijven voor als je die week een DA nodig hebt. En je wilt dat de DA van daar even met jouw eigen DA belt ofzo. Maar verder niet echt.

Ruiterbewijs heb je ook niet persé nodig meen ik... Plingenkt na...* Mss wel even zorgen dat het nummer van je ouders in je agenda staat ofzo? Voor als we eens iemand moeten bellen... Scheve mond Ik hoop van niet, maarja.

Ik ga donderdag alle schapjes doen Clown

Letiets : Een waterkoker is er volgens mij wel... Koffie-zet-apparaat ook. Vrij volledig voorziene keuken. Of er een magnetron is weet ik niet zeker meer... Moet ik in geheugen graven... Mss z'n combi-geval? Kel? Kirsten? Blond

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:38

Bedankt! Ik zal wat gegevens bij elkaar zetten.
Ruiterbewijs heb ik niet, dus die neem ik ook niet mee. Hopelijk geeft dat geen problemen verders.

Boodschappen doen we verder vrijdag toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:39

Ja. Maar ik moet nog batterijen en shampoo en bier hebben Clown Dus schapjes voor mezelf Knipoog Haha!

Vrijdagmiddag doen we effe hoogst noodzakelijke voor avondeten en ontbijt zaterdag.

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:00

Gaan we zaterdagavond op stap Schijnheilig

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:00

Ohja.. radio..
Zal ik er een meenemen?
Of heeft er iemand eentje met cd speler?
Dan brand ik wel even wat schijfjes Ja
Nog verzoeknummertjes Tong uitsteken ??

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 21:06

Als de cd speler van mijn laptop het nog deed had ik die mee kunnen nemen, maar die is helaas overleden Boos!
Wel een (brakke) discman, dus als iemand boxjes heeft Tong uitsteken