Verre afstanden durf ik gewoon niet omdat ik niet weet hoe ik me in de nacht voel, en wil iedereen wel veilig thuis brengen snap je. En heb de auto zaterdag zowiezo niet, dus al was het dichterbij kon ik nog niet.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cissie schreef:Jeetje wat raar zeg, omdat ik afzeg, en niet omdat ik geen zin heb of wat dan ook, maar gewoon lichaamelijk niet in staat ben om zo'n avond vol te houden, gaat iedereen maar niet, echt kul!
De mensen die graag gaan kunnen toch alsnog? er zal een oplossing moeten worden gezocht voor Nathalie en Sab, wellicht kan iemand anders zich beschikbaar stellen als bob of wat dan ook?
Zo niet, tja dan is het jammer voor de rest maar ik ga mij zeker niet de week daarna ziek meldden omdat ik uit ben geweest dat gaat mij veelste ver.
Wellicht had ik wat eerder kunnen meldden, maar ik had echt de hoop dat die rug wel minder zou zijn of misschien wel over, vandaar mijn wellicht ietswat late reactie!
cissie schreef:Dat weet ik ook wel, alleen vind ik echt vervelend dat ik niet mee kan, in eerste instantie voor mezelf, maar ook zeker voor de mensen die met mij zouden rijden.
Als de rest het ook goed vind, zou een tijdje later misschien wel kunnen voor mij, maar ik wacht wel af wat de rest wilt!
FZ_Lin schreef:Omdat we met een grote groep zouden gaan. En als er niemand anders wilt/kan rijden dan houdt het op toch?
Als ik gewoon met 5 man uit wil, dan kan dat elke week. Maar wou gewoon met grote groep! Maar als de 1 na de ander gaat afzeggen schiet dat gewoon niet op.
Ik weet iig dat ik geen meeting meer ga organiseren en de volgende meeting ga ik iig niet mee.