succes mensen die in heeten moeten rijden!!!! Zelf heb ik met de pony concours gehad vandaag in Luttenberg. 189 punten net 1 punt te weinig voor een prijs. Ben nu L2+8 en hoop in bathmen nog M1 te kunnen starten! Is het trouwens nog mogelijk dat mijn zusje ook mee gaat? zo als ik eerder in dit topic al vroeg?
Wat: Eerst een hapje eten (waarschijnlijk Mac Donalds) en daarna bowlen bij kartplaza
Waar: In Nijverdal, Kartplaza
Kosten: Bowlen +/- €5,- p.p. Eten is eigen kosten
Hoelang: Bowlen van 19.00 tot 21.00 (Kwart voor 7 er zijn)
Hoelaat: Om half 6 verzamelen op het station in Nijverdal
Wanneer: Vrijdag 21 December
Wie gaan er mee: 1)Diane - Ommen - Auto (annemiek haalt me op) 2)Deja - Dalfsen - Auto 3)Dianne - Rijssen - Auto 4)Jorien - Rijssen - Auto 5)Katinka - Heino - Trein 6)Marije - Nijverdal - Auto (wordt gebracht) 7)Annemiek - Kampen - Auto 8)Ilse - Dalfsen - Auto (met Deja) 9)Marinke - Nijverdal - Fiets OF Scooter 10)Maggy - Nijverdal - Fiets of Scooter 11)Jody - Nijverdal - Fiets/scooter/evt auto als ik mensen moet ophalen van het station 12)Henrieke - Nijverdal - Fiets 13)Elisa - Raalte - Trein 14)Renate - Nijverdal Auto(wordt gebracht)
Helaas moet ik mij afmelden hiervoor. Er iets tussengekomen waar ik absoluut niet onderuit kan komen...
Volgens mij is het lijstje nu als volgt:
Wie gaan er mee: 1)Dianne - Rijssen - Auto 2)Jorien - Rijssen - Auto 3)Katinka - Heino - Trein 4)Marije - Nijverdal - Auto (wordt gebracht) 5)Marinke - Nijverdal - Fiets OF Scooter 6)Maggy - Nijverdal - Fiets of Scooter 7)Jody - Nijverdal - Fiets/scooter/evt auto als ik mensen moet ophalen van het station 8)Henrieke - Nijverdal - Fiets 9)Elisa - Raalte - Trein 10)Renate - Nijverdal Auto(wordt gebracht)
Ik had twee banen gereserveerd, er kunnen er maximaal 8 op een baan, dus er blijven twee banen!!!
Ik baal er echt van maar jah ik kan echt niet anders als afmelden. Sorry. Heel veel plezier daar... Misschien is het handig als iemand anders contact persoon word bij kartplaza... Dan bel ik er heen en dan geef ik een ander nummer door... Goed idee???
IS echt jammer!!! Ik baal er ook wel van, had er echt zin in! Misschien toch niet zo'n goede dag gekozen... Denk dat deze weken voor iedereen heel druk zijn!
Ik weet niet met hoeveel ze nog overblijven maar misschien handig om het te verzetten??? ergens volgend jaar??? Dan is alle decemberdrukte ook weer voorbij...
ja ik denk dat we beter kunnen verzetten want mij gaat het waarschijnlikjk oko niet lukken en mijn zusje ook niet want die moet schrijven bij het concours.. verzettent zou wel goed zijn ja..anders wordt het zo duur voor de rest ook en het is natuurlijk niet zo gezellig
Ik vind verzetten ook goed! Had al een tijdje niet in dit topic gekeken, maar zie dat er dus al veel meer niet kunnen. Is ook jammer dat er dan maar een paar gaan, terwijl er met veel meer was afgesproken, toch? Vind eigenlijk ook niet zo erg dat 't wat verschoven word. De decembermaand is al duur zat ..!