Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marigold schreef:om even offtopic door te gaan op de oude mensen..
vriend van mij werkt in de zorg, en laatst zei hij tegen (half sarcastisch) dat over een x aantal jaren mensen op leeftijd van 65 jaar ofzo, een brief zouden krijgen met: "gefeliciteerd met het behalen van de pensioens gerechtigde leeftijd, inbegrepen is een pil..."
omdat er dus écht te weinig personeel is in de zorg, en er steeds meer oude mensen komen.
dus ja..
Snackie schreef:Nou vind ik nog best een eind,
vanaf stal deden wij er een half uurtje over.
vinos schreef:Marigold schreef:om even offtopic door te gaan op de oude mensen..
vriend van mij werkt in de zorg, en laatst zei hij tegen (half sarcastisch) dat over een x aantal jaren mensen op leeftijd van 65 jaar ofzo, een brief zouden krijgen met: "gefeliciteerd met het behalen van de pensioens gerechtigde leeftijd, inbegrepen is een pil..."
omdat er dus écht te weinig personeel is in de zorg, en er steeds meer oude mensen komen.
dus ja..
huhu enne die vriend van jou heeft wel heel veel fantasie..... of niet?![]()
![]()
Snackie schreef:Snackie schreef:Ow ja, je ziet die hoofden hangen, wat gebeurt er met het hoofd, zit daar ook nog bruikbaar vlees aan?
MSQuincyTE schreef:ma_rie_tje dat is alleen maar top dat hij geen gezonde paarden wil slachten
mikado_36 schreef:dames ik zou ook wel mee willen hoor als er 3de excursie komt als ikhet maar ruim op tijd weet dan
ik moet even van wat verder komen voor mij is het dan ongeveer 150 km schat ik ,woon onder de rook van groningen stad,maar ga wel een nachtje bij mijn dochter knorren van te voren
pretletter17 schreef:Leuk dat er zoveel positieve reacties zijn op deze excursie, dat mensen bereid zijn zich er een beetje open voor te stellen. Schreef ik een aantal pagina's geleden nog dat ik niet snapte waarom iemand een 2e keer mee zou willen, nu moet ik toegeven dat naar aanleiding van de gestelde vragen je zo'n eerste keer eigenlijk niet veel detail ziet omdat je niet weet wat er komt, en omdat je (ik dan toch) min of meer overrompeld bent door de snelheid en routine waarmee het paard verwerkt wordt... Ook was ik erg verkouden en wat duf in het hoofd. Zou er nu zelfs over na willen denken om een volgende keer tóch, nog eens, misschien,