Maarre... weet iemand of je die en waar je die speciaal moet reserveren, want ik ga echt niet op een rijpaardje ofzo, da's gewoon zielig! Bovendien vind ik belsen super, dus dat lijkt me wel wat!
Ja, vermeld achter mijn naam maar: zwaargewicht Komt vast wel goed dan. Dus bij deze, ik wil graag ook mee op zondag!
Ah joh.. Ik ben 2 keer zo zwaar als jou! Dus tzal wel meevallen hoor! Enne, die paarden zijn daar echt wel wat gewend, weet niet wat ze liever hebben.. Een slanke bonkende ruiter of een wat zwaardere meebewegende ruiter..
Nou, ze reserveren geen specifieke paarden voor je (naam) maar je kan wel je voorkeur aangeven. En ik denk dat als je zegt dat je graag op een trekpaard wilt vanwege je gewicht, je daar grote kans voor hebt dat je er op een kan
Gaat in 2 delen, dan geven ze twee data op, en daarvoor moet het 1e deel, en later het 2e deel betaald zijn. Geloof dat dat ongeveer halverwege en een maand voor de datum oid is. Zelf betaal ik het meestal ineens, ben ik er ook vanaf
Grrr, als jij pas later wilt beslissen of je meegaat, ja dan denk ik dat dat handiger is... Maar dan moet je wel duidelijk aangeven dat je met ons arrangement meerijdt (de details zal ik je wel doorgeven zodra wij geboekt hebben )
Maya geld dus ook voor mij Al weet ik al wel zeker dat ik mee ga. Waarschijnlijk roxtemp ook, maar dat moet ik even vragen nog. (indien jullie daar geen bezwaar tegen hebben) Zullen we nathalie ook nog vragen? of weet zij al van dit topic af?