Ik ga volgende keer zeker weten weer mee!
Als dat nog mag natuurlijk

Slaap lekker allemaal..
Ik zal goed slapen denk ik
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

frankiej schreef:crosswedstrijdje dan ook volgas door het vennetje hè!!dan mag Sorriso achter of schuin naast mij.....
enne moet jij nog nie naar bed. Ik ga wel nu. Welterusten meiden!
. Lachen was dat. Ik kick op zoveel dingen, wil jij het fijne niet van weten.
. Ze spammen maar, kan me er niet druk om maken, heb ik speciaal programmaatje voor. 
(mits het gaat met de wedstrijden)
En zeker niet op open vlaktes
ik wil volgende keer ook zeker mee op mijn cros fries
hahaha ga het vandagh vast vragen maar mijn voorstel was 20/21 okt. want de 27/28 kan ik niet
dus hoop dat jullie het een weekend eerder willen doen
.
?
haha ik kwam vandaag op dat bedrijfje aan ik zeg zo ja die manege knol was wel lief maar voglende keer tog een fries zegt die vent ja ik had tog gezecht dat dat mocht... (uhmmm... oja heb je da gezecht:P) dus volgende keer mag er een fries mee de crossfries pak ik maar niet want ik ben bang dat ik die niet meer tot stilstand krijg als hij de vlakte ziet dus neem ik een lieve merrie mee. zegt die man ja moet je vantevoren maar zeggen dan kunnen we extra voeren
haha komt helemaal goed... ik hoop dat het wel een datum word dat ik kan 
.
Anders krijg ik Prada niet naar de bossen, ik hoop dat dat geen probleem is?
Sorriso schreef:Hahahaha oh die ja. Lachen was dat. Ik kick op zoveel dingen, wil jij het fijne niet van weten.
Nee grapje hoor. Ze spammen maar, kan me er niet druk om maken, heb ik speciaal programmaatje voor.
ze is gaan drinken en toen gaan liggen en niet meer omhoog gekomen.. maar ze kon op de terug weg nog wel draven (graag zelfs) en het laatste stukje zelfs een hobbelgallopje..
ze heeft vandaag lekker vrij gekregen maar morgen mag ze weer aan de bak..
ALS je Sonja uit de wei krijgt